رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار خبر داد:

توزیع ۱۳۰۰ بسته کمک معیشتی برای نیازمندان شهرستان برخوار

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۵:۰۷
کد خبر: ۱۱۰۶۱۰۰
توزیع ۱۳۰۰ بسته کمک معیشتی برای نیازمندان شهرستان برخوار
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 310 بسته کمک معیشتی برای نیازمندان شهرستان برخوار تهیه و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الاسلام محسن ضیایی با اشاره به عملکرد هشت ماه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا تاثیرات نامناسبی را در روند اجرای برنامه‌های اوقاف داشته است.

وی با بیان اینکه طی 8 ماه گذشته عمده فعالیت در اوقاف شهرستان برخوار در راستای حمایت از آسیب دیدگان کرونا بوده است، ابراز داشت: بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 310 بسته معیشتی برای نیازمندان شهرستان برخوار تامین و توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار با بیان اینکه هزینه تامین بسته های معیشتی توسط درآمد امامزادگان تامین شده است، ابراز داشت: عمده این هزینه‌ها از محل درآمد امامزاده ابراهیم نرمی، امامزاده ادهم، موقوفه فضل آباد و ... تامین شده است.

وی با بیان اینکه تامین بسته های معیشتی برای روحانیون مدارس در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: برای این امر برای آن دسته از روحانیونی که در مدارس شهرستان اقامه نماز داشتند و بیکار شده‌اند ۵۰ بسته معیشتی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان تامین و توزیع شده است.

حجت الاسلام ضیایی گفت: همچنین در قالب طرح شهید سلیمانی نیز در زمینه اقلام بهداشتی سه هزار ماسک تهیه و در طرح حافظان سلامت محلات توزیع شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای دریافت 12 سند مالکیت موقوفات شهرستان برخوار اقدام شده است، اضافه کرد: از این تعداد دو سند دریافت  و 10 سند در آستانه صدور است.

نظر شما