مه گرفتگی شدید در محورهای ارتباطی "اصفهان"

۱۳۹۹/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۴:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۸۵۷۶
مه گرفتگی شدید در محورهای ارتباطی اصفهان
جانشین پلیس راه استان گفت: در محورهای ارتباطی "اصفهان-شیراز"، "اصفهان-نایین"، "اصفهان-ابرکوه"و آزاد راه "کاشان–اصفهان" مه گرفتگی غلیظ و کاهش شدید دید بوده که توصیه می شود، رانندگان حتما چراغ های مه شکن و یا نور پایین خودرو را روشن و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ "اصغر زارع"  بیان داشت: از صبح امروز مه گرفتگی در کلیه محورهای ارتباطی استان اصفهان آغاز شده که در برخی محورها غلظت آن بیشتر است.

وی افزود: در محورهای ارتباطی "اصفهان-شیراز"، "اصفهان-نایین"، "اصفهان-ابرکوه" و آزاد راه "کاشان–اصفهان" مه گرفتگی غلیظ و کاهش شدید دید بوده که توصیه می شود رانندگان عزیز حتما چراغ های مه شکن و یا نور پایین خودرو را روشن و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

جانشین پلیس راه اصفهان اظهار داشت: امید است رانندگان عزیز در این وضعیت آب و هوایی از تغییر ناگهانی مسیر به دلیل کاهش شدید دید اکیدا خودداری کنند، فاصله طولی را رعایت و توجه کامل به جلو داشته باشند و حتما خودروی خود را به لوازم، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

سرهنگ زارع همچنین از رانندگان وسایل نقلیه خواست، با توجه به فصل زمستان و احتمال بارش، ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از سبقت غیر مجاز جدا خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز