امام جمعه اصفهان:

فعالان فضای مجازی به جای ورود به اختلافات داخلی، به دشمن ضربه بزنند

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۰۸۸۷۵
فعالان فضای مجازی به جای ورود به اختلافات داخلی، به دشمن ضربه بزنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: فعالان فضای مجازی به جای ورود به اختلافات داخلی بهتر است فضای رسانه‌ای را از دست دشمن بگیرند، برای ضربه زدن به آنان آماده باشند و پاسخ شبهات و اشکالات را بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به اهمیت کار رسانه اظهار داشت: به قول آیت‌الله جوادی، فضای مجازی، مجازی نیست و می‌توان گفت که این فضا، فضای حقیقی است؛ کار مهم این است که این فضا از دشمن گرفته شود و قبل از اینکه دشمن ضربه بزند، آماده باشیم و پاسخ شبهات و اشکالات آن‌ها را بدهیم.

وی به وجود اختلاف نظر‌ها در جامعه و دستور خداوند به مسلمانان برای مشورت در امور اشاره کرد و گفت: اگر نظر برخی افراد با رسول خدا صلی‌الله علیه و آله تفاوت نداشت دیگر نیازی به مشورت نبود. امروز هم ممکن است کسی با رهبر انقلاب اختلاف‌نظر داشته باشد، اما مهم این است که تابع ولایت باشد و تبعیت کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به ماجرای آقای محمود امجد تصریح کرد: تا زمانی که جمهوری اسلامی به برخی از افراد احترام می‌گذارد، آنان هیچ نمی‌گویند، اما اگر به خود و فرزندانشان لطمه بخورد واکنش نشان می‌دهند و از اسلام روی‌گردان می‌شوند؛ در صدر اسلام مسلمان و کافر در مقابل هم قرار داشتند و برادر همدیگر بودند نه اینکه کسی فردی همچون روح الله زم را که به ملت مسلمان ضربه می‌زند شهید خطاب کند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد بیان کرد: یکی از ضرورت‌های کار رسانه‌ای این است که دستاورد‌های نظام اسلامی برای مردم تشریح شود تا همه بدانند که قبل از انقلاب چه بودیم و هم اکنون چه شدیم نه اینکه با گران شدن یک جنس، انصاف را از دست دهیم؛ قدرت نظامی کشور، راه‌ها و جاده‌ها، پیشرفت‌های پزشکی و هسته‌ای، همه و همه از دستاورد‌هایی است که می‌توان تبیین کرد.

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور هم در این جلسه با اشاره به تشکیل این سازمان از سال ۱۳۹۱، عضویت حدود ۱۴ هزار نفر و فعالیت ۱۸۰ کانون و دفتر بسیج رسانه در شهر‌های مختلف کشور افزود: همکاری با حوزه‌های علمیه و گسترش سواد رسانه‌ای، ایجاد ارتباط با فعالان رسانه‌ای جهان اسلام و تقویت ارتباط جریان انقلابی، عضویت ۳ و نیم میلیون نفر در عکانال‌ها و سایت‌ها و آموزش سواد رسانه‌ای خانواده‌ها به تعداد یک میلیون نفر – ساعت با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج از جمله اقدامات و فعالیت‌های بسیج رسانه است.

وی به تشکیل جبهه رسانه‌ای در کشور پرداخت و گفت: دیگر زمانی نیست که دشمن در فضای مجازی و رسانه چیزی بگوید و ما کنار بایستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه هر ساله جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان‌ها و کشور برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره بهترین آثار رسانه‌ای مورد نظر جریان انقلابی در حوزه مختلف همچون رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و ... انتخاب می‌شوند، سال گذشته ۲۰ هزار اثر به جشنواره ابوذر ارسال شد که رقم قابل توجهی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز