شهردار اصفهان:

دو رام قطار به ظرفیت حمل و نقل مسافر قطار شهری اصفهان اضافه خواهد شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۷:۴۲
کد خبر: ۱۱۰۹۵۲۹
دو رام قطار به ظرفیت حمل و نقل مسافر قطار شهری اصفهان اضافه خواهد شد
شهردار اصفهان گفت: ۱۰ واگن که با صرف هزینه‌ای معادل ۳۰۰ میلیارد تومان خریداری شده، روزانه ۳۰ هزار نفر مسافر را به ظرفیت قطار شهری اصفهان اضافه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: در هفته جاری دو رام قطار خریداری شده وارد اصفهان خواهد شد تا پس از انجام تست‌های لازم به ناوگان قطار شهری اضافه شود.

وی با بیان اینکه دو رام قطار، ۱۰ واگن به ظرفیت حمل و نقل مسافر قطار شهری اصفهان اضافه خواهد شد، افزود: این واگن‌ها که با صرف هزینه‌ای معادل ۳۰۰ میلیارد تومان خریداری شده، روزانه ۳۰ هزار نفر مسافر را به ظرفیت قطار شهری اصفهان اضافه و سرفاصله زمانی حرکت رام‌های قطار را کاهش خواهد داد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: با احتساب ۱۰ واگن خریداری شده، تعداد ۱۲ رام قطار شهری معادل ۶۰ واگن قطار موجود به ۷۰ واگن افزایش خواهد یافت، البته شهرداری برای خرید واگن‌های بیشتر تلاش می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: هرچه سریع‌تر خط دو بهره برداری شود تا شهروندان مسیر شرق به غرب شهر نیز امکان استفاده از این وسیله حمل و نقل پاک را داشته باشند.

نوروزی با اشاره به ادامه اجرای برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، ادامه داد: هفته جاری در این برنامه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۴ به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای سیاست عدالت فضایی که بارها بر تحقق آن تاکید و در عمل اجرایی کرده است، پروژه‌های بزرگی در مناطق کمتر برخوردار آغاز کرده که با اجرای آن شهروندان در این مناطق می‌توانند از مزیت‌های زیادی برخوردار شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه احداث خط دو متروی اصفهان مسیر دارک تا کهندژ را پیوند می‌زند، افزود:  عملیات ساخت چهار ایستگاه‌های زینبیه، عمان سامانی، عاشق اصفهانی و لاله در منطقه ۱۴ با درصد پیشرفت قابل قبولی در حال اجرا است؛ البته علاوه بر آن پروژه‌های دیگری در این منطقه از جمله ورزشگاه رستم و سهراب نیز برای استفاده شهروندان و افزایش سرانه ورزشی طراحی و احداث شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز