کامران کلانی در جشنواره طرح پویش عنوان کرد:

هدف از اجرای طرح پویش افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۰۱۱۳
هدف از اجرای طرح پویش افزایش مهارت و اشتغال دانشجویان
جشنواره طرح پویش به منظور معرفی و قدردانی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، صنایع و دانشجویان برتر این طرح با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این برنامه اظهار داشت: طرح پویش به عنوان یک پروژه خلاقیت محور در سطح کشور در دانشگاه آزاد اسامی واحد اصفهان ایجاد شده و می تواند فصل جدیدی را در ارتباط صنعت و دانشگاه  در مسیر توسعه استان و  کشور باشد.

 وی ادامه داد: "باور تصمیم گیران و سیاستگذاران"، " رفع مقررات زاید"، "لزوم بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و ماهر" و "استفاده از فناوری های نوین"  عواملی است که موجب پیشگامی در توسعه پایدار خواهد شد.

این جشنواره با حضور کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، مسعود گل شیرازی ریاست اتاق بازرگانی صنایع ومعادن، لوح موسوی رییس سرای نوآوری اتاق بازرگانی استان، پیرستانی رییس دبیرخانه برنامه علمی استان، جوانمرد قائم‌مقام دانشگاه آزاد اصفهان، امینی مدیرکل برنامه بودجه دانشگاه آزاد اصفهان و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.

در این برنامه دانشجویان و واحد های صنعتی برتر و واحد‌های دانشگاهی به‌خاطر اقدامات موثر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 شایان ذکر است طرح پویش با هدف کمک به رفع دغدغه اشتغال دانشجویان، افزایش مهارت، تامین شغل و هزینه‌های دانشجویان به‌صورت آزمایشی در استان اصفهان برگزار شد و از زمان شروع این طرح ۲۲۳ دانشجو به آن پیوستند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تحصیلی  جاری تا سقف ۳۰۰۰ نفر در این طرح شرکت نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز