کشف ۱۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در اصفهان/ دستگیری ۳ قاچاقچی با ۱۱۲ کیلو تریاک در اصفهان

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۱۰۲۰
کشف ۱۵۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در اصفهان/ دستگیری ۳ قاچاقچی با ۱۱۲ کیلو تریاک در اصفهان
مهم‌ترین حوادث امروز ۸ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۸ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با اقدامات هوشمندانه و تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در آذرماه سال جاری ۲۰۱ سارق منزل دستگیر و ۲ باند فعال در این زمینه نیز شناسایی و منهدم شدند.

وی با اشاره به افزایش ۹.۵ درصدی قدرت کشف این پلیس در سرقت‌های منزل طی مدت آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: نتیجه این اقدامات کاهش ۱۴.۴ درصدی وقوع سرقت از منازل در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل را نیز در پی داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین در خصوص عملکرد این پلیس در زمینه مبارزه با سرقت مغازه‌ها نیز گفت: در مدت مذکور ۶۱ سارق مغازه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از افزایش ۲۴.۶ درصدی قدرت کشف پلیس آگاهی استان اصفهان در سرقت‌های مغازه خبر داد و گفت: بحمدالله در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳۱.۴ درصدی وقوع سرقت از مغاز‌ها مواجه بودیم.

سرهنگ ترکیان، مجموع کشفیات مربوط به سرقت منزل و مغازه را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: تلاش برای شناسایی مال باختگان و باز گرداندن اموال مسروقه به آن‌ها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مجهز شدن این پلیس به سیستم‌ها و نرم افزار‌های هوشمند کشف جرم و همچنین سیستم رد یابی هوشمند سارقان سابقه دار اشاره کرد و اظهار داشت: به یاری خداوند و همت کارآگاهان، سرعت کشف جرایم افزایش پیدا کرده به طوری که همواره سارقان در کمترین زمان ممکن بعد از ارتکاب سرقت سایه پلیس را بر سر خود می‌دیدند.

دستگیری ۳ قاچاقچی با ۱۱۲ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ"حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری ورزنه با همکاری ماموران واحد رزمییگان تکاوری خونی حین کنترل و رصد هوشمندانه بر منطقه شرق شهرستان اصفهان به ۲ دستگاه خودروی پراید که به طور همزمان در حال عبور از این مسیر بودند مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو‌های مذکور، ۱۵ کیلو گرم تریاک از داخل باک بنزین یکی از خودرو‌ها و ۹۲ کیلو تریاک که د زیر صندلی عقب خودروی پراید دیگر جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ماموران پلیس با هوشیاری و تیزبینی خود نقشه‌های قاچاقچیان مواد مخدر را ناکام می‌گذارند از دستگیری ۳ سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف محموله آرد خارج از شبکه توزیع در فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند بیان داشت: ماموران واحد گشت کلانتری ۱۵ پیربکران در حال گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی کامیون بنز حامل بار آرد مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو برای حمل بار خود فاقد هرگونه مجوز قانونی بود افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران با هماهنگی مقام قضایی از خودرو بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۳۷ عدد کیسه آرد ۴۰ کیلوئی به مقدار یک تُن ۴۸۰ کیلو آرد خارج از شبکه توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی فلاورجان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش آرد‌های مکشوفه را ۷۴ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این رابطه راننده دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی حویل مراجع قضائی شد.

دستگیری قاچاقچی میراث فرهنگی با ۱۹ شیء ۳ هزار ساله در "اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری، بیان داشت: ماموران کلانتری ورزنه در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از قبرستان‌های شرق اصفهان اقدام به حفاری غیرمجاز و سرقت اموال تاریخی و آثار باستانی کرده، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص تیمی از ماموران مجرب این یگان وارد عمل شده و با انجام تحقیقات علمی و تخصصی و یک سری اقدامات خاص پلیسی طی یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

نظر شما