برپایی نمایشگاه عکس دانشجویان مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر، با موضوعیت کرونا

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۱۳۱۹
برپایی نمایشگاه عکس دانشجویان مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر، با موضوعیت کرونا
دبیر برگزاری نمایشگاه عکس دانشجویان مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر گفت: نمایشگاه عکس گروهی ۱۴ دانشجو با موضوع کرونا و فصل پاییز در قالب ۳۳ عکس در فرهنگسرای شهید توکلی زرین‌شهر برپا شده است.

پیمان شاه سنایی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در اصفهان، گفت: هدف برگزاری از این نمایشگاه بررسی آثار مثبت یا منفی رویدادهای مختلف در زندگی افراد جامعه و یا دیدگاه آنان نسبت به این کرونا نیست بلکه کنکاشی است در معانی پنهان و آشکار امروز جامعه ما و نقطه اتصال همه آثار به نمایش درآمده کنجکاوی های بصری است.

وی افزود: نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر از ۷ دی‌ ماه برپا شده و تا ۱۱ دی‌ ماه ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه ۱۴ دانشجو آثار خود با موضوع کرونا و فصل پاییز را در قالب ۳۳ عکس به نمایش گذاشته‌اند.

دبیر برگزاری نمایشگاه عکس دانشجویان مرکز علمی کاربردی زرین‌شهر، عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا دانشجویان رشته عکاسی نتوانسته‌اند به خوبی در کلاس‌های خود حاضر شوند و آثار خود را به صورت عملی به نمایش بگذارند و به واسطه این امر بود که این نمایشگاه برپاشد تا این دانشجویان مواردی را که در طول ترم آموخته‌اند به شکل عملی در معرض دید عموم قرار دهند تا به نوعی کار حرفه‌ای خود را در قالب عکاسی مستند ارائه داده باشند.

شاه سنایی خاطرنشان کرد : علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۴ به فرهنگسرای شهید توکلی زرین‌شهر مراجعه نمایند.


 

نظر شما