آغاز طرح پایش مصرف گاز در ادارات استان اصفهان

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۱۱۳۴۶
آغاز طرح پایش مصرف گاز در ادارات استان اصفهان
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد: با هدف صرفه‌جویی و مدیریت انرژی، میزان مصرف گاز در ادارات و سازمان‌های دولتی این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سید مصطفی علوی افزود: با برودت هوا و ورود جبهه هوای سرد و افزایش مصرف گاز و براساس بخشنامه صرفه جویی مصرف بهینه و ایمن از سوی معان اول رئیس جمهور و تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ به تمامی ادارات و نهادهای دولتی در جهت رعایت حداکثرصرفه جویی، شرکت گاز اصفهان اقدام به تشکیل گشت های پایش مصرف گاز در ادارات و ارگانهای دولتی نموده است.

وی، با تاکید بر ضرورت صرفه جویی مشترکین خانگی و اداری در مصرف گاز، اظهار داشت: این شرکت در انجام رسالت سازمانی و مسولیت اجتماعی خود، دمای رفاه ادارات استان را رصد کرده و از نزدیک مورد پایش قرار می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه این گشت به صورت مستمر در ساعات کاری ایام هفته و نیز در تعطیلات پایان هفته ، مصرف گاز و رعایت دمای رفاه در ادارات و ساختمان‌های دولتی را پایش می‌کند، یادآور شد: در صورت عدم رعایت ضوابط مصرف منطقی یا عدم رعایت دمای رفاه، در مرحله اول اخطار کتبی به این ادارات ابلاغ می‌شود و در صورت عدم رعایت منجر به قطع گاز آنها خواهد شد.

وی از مدیران ادارات خواست وسایل گرمایشی سازمان‌ها یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری و نیز در تعطیلات آخر هفته خاموش باشند.

علوی، در خصوص پایداری جریان گاز در این فصل از سال تاکید کرد: با بسترسازی و تقویت زیرساخت های خطوط انتقال و شبکه های گازرسانی، روند تداوم خدمت رسانی به مردم استان از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و امیدواریم امسال و با اجرای تمهیدات لازم هیچگونه قطعی گازی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد:با توجه به کاهش دما و افزایش مصارف گاز طبیعی در چند ماه مانده به پایان سال جاری مصرف منطقی در این حامل انرژی بسیار مهم بوده و مشترکین گرامی با رعایت الگوی مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه ( ۱۸ الی ۲۱ درجه سانتیگراد)  این شرکت را در ارائه خدمات مستمر یاری خواهند داد.

گفتنی است، در حال حاضر تمامی شهرها و بالغ بر 1060 روستا از 1238روستای مشمول گازرسانی در سطح استان از نعمت گاز بهره مند هستند و سالانه حدود 21 میلیارد متر مکعب گاز بین دو میلیون خانوار و صنعت توزیع می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز