مربی ماشین‌سازی:

محرم یک جنتلمن است/ تقابل ما با سپاهان نابرابر بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۱۹۸۴
محرم یک جنتلمن است/ تقابل ما با سپاهان نابرابر بود
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌ سازی معتقد است شرایط نابرابری با حریف خود در این دیدار داشتند چراکه سپاهان هفته پیش بازی کرده بود اما آن‌ها جمعه بازی کرده و فرصت کمی برای آماده کردن تیم برابر سپاهان داشتند اما لیاقت آن‌ها در این بازی پیروزی برابر سپاهان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سعید اخباری پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: امروز با تیم بزرگ سپاهان بازی داشتیم. تیمی که سابقه آن برای همه مشخص است که ستاره های بزرگ و یک کادر فنی خوب دارد که در راس آن محرم نویدکیا یک جنتلمن و اسطوره اصفهان است. بازی را بسیار خوب شروع کردیم و سعی داشتیم تا گردش توپ را کنترل داشته باشیم. سپاهان تیم با تجربه ایست و نباید جلوی آن غفلت کنید.

وی ادامه داد: با گرفتن یک پنالتی عقب افتادیم و اصلا نمی‌خواهم در خصوص داوری صحبت کنیم. بازیکنان به این خودباوری رسیه‌اند که می‌توانند نتیجه را جبران کنند و بازی را به تساوی کشاندیم. شرایط نابرابری با حریف خود در این دیدار داشتیم چراکه سپاهان هفته پیش بازی کرده بود اما ما جمعه بازی کرده بودیم وناگهان گفتند باید سه‌شنبه بازی کنید. در این فشردگی مسابقات که همه درگیر چالش‌های محرومیت‌ و مصدومیت‌ خیلی سخت است که برابر تیم‌های پرستاره بخواهی بازی کنیم.

اخباری گفت: پنالتی دوم را برای سپاهان گرفتند که باعث شد با نتیجه 3 بر یک به رختکن برویم. این اتفاق بسیار عجیب بود و سخت بود که برخلاف جریان بازی نتیجه‌ای رقم بخورد اما می‌دانستیم بچه‌های ما می‌توانند به بازی برگردند. ناراحتم که در این بازی برنده نشدیم و این نوع بازی حق بچه‌های ما نبود و حیف بود که برنده نباشیم به آن‌ها گفتم به غیر از بازگشت به این بازی لیاقت‌تان نیست در نیمه دوم برگشتیم و دو گل دیگر زدیم.

مربی ماشین‌سازی تصریح کرد: توقع داشتیم گل بیشتری بزنیم و برنده بازی باشیم اما نشد. نمی‌دانم چطور از هواداران ماشین‌سازی عذرخواهی کنم چون به آنها قول دادم برنده باشیم و انرژی مثبت آنها برای ما فرستاده بودند ولی بچه‌های ما خیلی تلاش کردند و جنگیدند و در این بازی سنگین به بازی برگشتند امیدوارم در بازی‌های بعدی موفق شویم.

اخباری در پاسخ به اینکه گفته می‌شود خط دفاع ماشین‌سازی شکنندگی دارد گفت: به هیچ‌وجه این را قبول ندارم. خط دفاع ما اصلاً‌ شکننده نبود دو پنالتی برای حریف گرفته شد که خودمان هم نمی‌دانیم چگونه بود. به هر حال حریف سپاهان بود. جلوی این تیم وقتی شکایت کنید باید تاوان آن را بدهند. اما به هر حال جذابیت فوتبال به همین چیزها است چطور خط دفاع ما شکننده بود سپاهان هم سه گل خورد این بی‌انصافی است. در فوتبال روز دنیا تمام بازیکنان در گل زدن و همچنین گل خوردن تیم سهیم هستند به هیچ عنوان خط دفاع تیمم را مقصر نمی‌دانم از کسانی که سؤال می‌پرسند می‌خواهم که انصاف را در پرسش‌هایشان رعایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز