شمسایی:

بازیکنانم باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۳۳۳۳
بازیکنانم باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازیکن بزرگ باید جایگاه خود را بداند و آگاه باشد که در چه تیم بزرگی بازی می‌کند. این اشکال را در تیم برطرف می‌کنم و بازیکنان باید جایگاه خود را در تیم درک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند پس از پیروزی تیمش برابر کراپ قزوین اظهار کرد: زمانی که 2 تیم با بازیکنان سرشناس، ملی‌پوش با سابقه جام‌جهانی و سرمایه‌گذاری خوب به مصاف یکدیگر می‌روند، باعث افزایش حساسیت و جذابیت دیدار می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که  2 بازیکن سرشناس و ملی‌پوش از یک تیم اخراج می‌شوند، برگشت به دیدار بسیار دشوار است اما توانستیم به بازی برگردیم. برطرف کردن تمامی مشکلات بر عهده من است.

شمسایی اضافه کرد: تیم ما فرصت‌سازی می‌کند اما فرصت‌ سوزی‌های زیادی نیز دارد و موقعیت‌های خوبی را از دست می‌دهد. چند بازیکن مصدوم در تیم ما وجود دارد که امیدواریم در ادامه مسیر بتوانند به ما کمک کنند. هدفمان در این مرحله صعود مقتدارانه به مرحله بعد رقابت‌ها است.

وی در خصوص عملکرد داوری در این دیدار گفت: محمد نصیرلو یکی از برترین داوران آسیا و دنیا است. من در طول بازی هیچ اعتراضی به داور این دیدار نداشتم. احترام خاصی برای داوران قائلم. تیم ما 2 اخراجی داشت و قطعا درست بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره واکنش بازیکن اخراجی گیتی‌پسند اظهار داشت: بازیکن بزرگ باید جایگاه خود را بداند و آگاه باشد که در چه تیم بزرگی بازی می‌کند. این اشکال را در تیم برطرف می‌کنم و بازیکنان باید جایگاه خود را در تیم درک کنند.

وی درباره دیدار هفته آینده گیتی‌پسند مقابل شهروند ساری و داشتن محرومان و مصدومان زیاد گفت: تفاوتی برای ما ندارد چراکه  گیتی‌پسند در 10 سال گذشته حضوری مستمر در بالای جدول داشته و همه سالی تیمی مقتدر روانه بازی‌ها کرده است. باید عملکرد خود را در دیدارهای آینده ارتقا دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز