سرمربی تیم بازارهای روز کوثر:

توانایی پیروزی برابر فرش آرا را داشتیم

۱۳۹۹/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۱۳۳۴۸
توانایی پیروزی برابر فرش آرا را داشتیم
سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر معتقد است هر دو نیمه توانایی برنده شدن را داشتند اما اتفاقاتی افتاد که بازی را در دقایقی عقب بیافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر پس از تساوی تیمش برابر فرش آرا مشهد، اظهار کرد: بازی به شکلی رقم خورد که هر دو تیم تا ثانیه های پایانی بازی توانایی پیروزی در این بازی را داشتند باید به مجموعه خوب فرش آرا مشهد بابت این بازی پایاپای تبریک گفت. ما با توجه به جایگاهی که در جدول داریم و هدف گذاری که انجام شده است، انتظار پیروزی در این بازی را داشتیم.

وی با اشاره به عدم  اعتماد به نفس بازیکنان در دو بازی ابتدایی گفت: بازی های خارج خانه را با هدف گذاری پیش می‌بریم. هر دو نیمه توانایی برنده شدن را داشتیم اما اتفاقاتی افتاد که بازی را در دقایقی عقب افتادیم.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان اضافه کرد: در هر صورت خدا را شکر می کنم که توانستیم به بازی برگردیم.البته  امتیاز خوب این دیدار از دست رفت که قول می دهیم در بازی های بعدی جبران کنیم و شرایط بهتری از نظر عملکرد و نتیجه داشته باشیم.

رستمی در پایان خصوص داوری این دیدار گفت: من معمولا اعتراضم را کنار زمین بیان می کنم. وقتی شما بازیکنی را به لحاظ انگیزشی بالا می آورید تمام تمرکز خود را بر روی نتیجه می کند، ممکن است در زمان گل زدن ضربه ای هم زده باشد و عمدی در کار نبوده و خشونت نیست. برخوردهای فیزیکی در فوتسال طبیعی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز