رئیس اتاق اصناف اصفهان:

حمایت دولت از اصناف در حد قرص استامینوفن بوده است

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۶:۴۸:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۳۹۸۱
حمایت دولت از اصناف در حد قرص استامینوفن بوده است
رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: دولتمردان فراموش نکنند وقتی دنیا عاری از ویروس شد، این یک سال گذشته بر اصناف را پای تعطیلی آنها بگذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رسول جهانگیری با بیان اینکه بیشترین آسیب در دوران کرونا به کسبه وارد شد، گفت: مستاجرین بیشترین مشکل را داشتند و در شورای گفت و گو و استانداری حمایت هایی از مستاجرین شد. اما در ارتباط با حمایت های دولت برای آسیب اقتصادی وارده به اصناف در حد استامین نوفنی بوده است که به بیمار سرماخورده بدهیم اما سعه صدر کسبه و درک آنها از مشکلات دولت در این میان بی‌تاثیر نبوده است.

جهانگیری تاکید و خاطرنشان کرد: دولتمردان فراموش نکنند وقتی دنیا عاری از ویروس شد، این یک سال گذشته بر اصناف را پای تعطیلی آنها بگذارند.

وی با بیان اینکه مطابق کارشناسی های صورت گرفته، ۱۲ درصد عامل انتقال ویروس کرونا به واسطه اصناف است، تصریح کرد: از دولت می خواهیم بعد از نابودی کرونا، با توجه به عدم فعالیت یک ساله اصناف، کمک های ویژه ای برای این بخش همچون خواب و تنفس تسهیلات بانکی و همچنین پرداخت مالیات را در نظر بگیرد.

همچنین نایب رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به مشکلات بخش خصوصی گفت: بیشترین این مشکلات با سیستم بانکی کشور است که بخوای های مختلف ارجاع و سپس به ستاد تسهیل ارائه شده است. همچنین مشکلاتی با سازمان تامین اجتماعی، گمرک، صادرات، تعدد بخشنامه‌های محدود کننده از سری مواردی است که بخش خصوصی با آن دست و پنجه نرم کرده‌ است.

بحرام سبحانی درباره چالش بزرگ آلایندگی صنایع استان، تاکید کرد: استقرار صنایع تا شعاع ۵۰ کیلومتر اصفهان می تواند به کنترل آلایندگی کمک می‌کند.

 وی با اشاره به پروژه‌های تجدید پذیر گفت: یکی از مباحث استفاده از انرژی های خورشیدی است که میتواند جایگزین انرژی های فسیلی شود اما با توجه به افزایش نرخ ارز، سرمایه گذاری در این مورد پاسخگوی سرمایه گذار نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز