استاندار اصفهان:

بازگشایی مدارس در شرایط زرد کرونا در حال بررسی است

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۴۸۰۶
بازگشایی مدارس در شرایط زرد کرونا در حال بررسی است
استاندار اصفهان گفت: در سال ۱۴۰۰ هیچ‌گونه تقسیمات کشوری نخواهیم داشت و فرمانداران و مسؤولان بر این امر اصرار نورزند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ عباس رضایی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به تصمیم بازگشایی مدارس گفت: درخواست برقراری مجدد کلاس‌های درس در استان به صورت یک روز در میان به تهران اعلام و در صورت موافقت کلاس‌های درس با شرایط کرونایی زرد دایر خواهد شد.

 

وی در ادامه بر جذب اعتبارات در شرایط سخت اقتصادی تأکید کرد و گفت: عدم توانایی برخی نهادها و ارگان‌های استان در جذب اعتبار قابل قبول نیست.

 

استاندار اصفهان درباره ورود همه شهرستان‌های استان به وضعیت زرد کرونایی گفت: هنوز ویروس کرونای انگلیسی وارد ایران نشده اما باید بدانیم وضعیت ما در زمینه کرونا شکننده است و هرگونه غفلت موجب پشیمانی و شرایط از قبل نیز بدتر خواهد شد.

 

رضایی بر رعایت دستورالعمل‌ها در مورد کرونا و مدیریت سوخت به منظور کاهش آلودگی هوا تأکید کرد و ادامه داد: تعطیلی‌ها به دنبال آلودگی هوا به دلیل مدیریت سوخت و تردد در شهر است و شهروندان نباید در چنین تعطیلی‌هایی بیش از قبل رفت و آمد داشته باشند و یا مصرف سوخت را افزایش دهند.

 

وی تعطیلی را راه‌حل مناسبی برای حل معضل آلودگی هوا ندانست و گفت: همه ارگان‌ها باید در اجرای قانون هوای پاک تلاش کنند و اکنون زمان خوبی برای فعالیت کوره‌های آجر نیست و مسؤولیت این امر با فرمانداران است.

 

استاندار اصفهان بر همکاری نهادهای مختلف در مدیریت مصرف گاز، برق و منابع آبی تأکید و خاطرنشان کرد: تأمین آب قصه پر غصه ما در استان اصفهان است.

 

رضایی ادارات را بر دولت الکترونیک و استفاده از روش‌های به روز برای ارائه خدمات ملزم کرد و افزود: ادارات و نهادهای اجرایی استان باید به صورت منظم گزارش اقدامات خود در زمینه فعالیت‌ها و دولت الکترونیک را ارائه کنند.

 

 تصریح‌ و خاطرنشان کرد کرد: تا انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۰ هیچ‌گونه تقسیمات کشوری نخواهیم داشت و فرمانداران و مسؤولان بر این امر اصرار نورزند.

نظر شما