با وصیت فرهنگی یک شهروند قهرمان سلامت،

۱۷۰ جلد کتاب نفیس آموزشی به کتابخانه ای در رهنان اهدا شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۵۱۹۸
۱۷۰ جلد کتاب نفیس آموزشی به کتابخانه ای در رهنان اهدا شد
با توجه به وصیت مرحوم دکتر مظاهر شمس، هزینه مراسم هفتم از سوی خانواده وی در قالب خرید حداقل ۱۷۰ جلد کتاب نفیس آموزشی به کتابخانه درخشان منطقه رهنان اهدا شد تا آخرین آرزوی این جوان فداکار محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حمیدرضا اشرفی، مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان در مراسمی به یادبود دکتر مظاهر شمس، خیر فرهنگی گفت: دکتر مظاهر شمس از ساکنان منطقه 11 شهر اصفهان بود که به عنوان مدافع سلامت در راه مقابله با بیماری کرونا جان خود را از دست داد. این پزشک و جوان فعال فرهنگی، چندین ماه در بیمارستان‌های کاشان به درمان بیمارانی که دچارکرونا شده بودند پرداخت.

وی ادامه داد: او در وصیت نامه خود که در زمان تلاش برای مقابله با بیماری کرونا و نجات جان بیماران آن را نوشته بود، از خانواده خود درخواست کرد نسبت به تهیه مجموعه ای کامل از کتب آموزشی و درسی برای کتابخانه درخشان منطقه رهنان و مردم اطراف محله خود، اقدام کنند. با توجه به وصیت مرحوم دکتر مظاهر شمس، هزینه مراسم هفتم از سوی خانواده وی در قالب خرید حداقل ۱۷۰ جلد کتاب نفیس آموزشی به کتابخانه درخشان منطقه رهنان اهدا شد تا آخرین آرزوی این جوان فداکار محقق شود.    

مرحوم شمس به مدت پنج سال در کتابخانه درخشان عضویت داشت و در آنجا به مطالعه می‌پرداخت. وصیت دکتر شمس یکی از حرکت‌های زیبای فرهنگی است که در راستای توسعه فرهنگ مطالعه عملی شد.

گفتنی است در مراسمی به یادبود دکتر مظاهر شمس، خیر فرهنگی، کتاب های اهدایی به کتابخانه درخشان منطقه 11 نیز رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز