تساوی سپاهان و پرسپولیس در روز درخشش سنگربانان

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۵۹۹۶
تساوی سپاهان و پرسپولیس در روز درخشش سنگربانان
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم که به دلیل حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا به تعویق افتاده بود، عصر امروز و از ساعت 16:30 به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم که به دلیل حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا به تعویق افتاده بود، عصر امروز و از ساعت 16:30 به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.

تقابل این دو تیم در سال‌های گذشته از تماشایی‌ترین بازی‌های لیگ‌برتر بوده است. دو تیم در حالی امروز به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی گذشته خود به دو تساوی رسیده‌اند و برای رسیدن به رده‌های بالایی جدول باید در بازی امروز پیروز می‌شدند. اما پرسپولیسی‌ها کار دشواری برابرسپاهانی‌ها داشتند چراکه سکلردلن نویدکیا این روزها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

زردپوشان اصفهانی برای دیدار امروز با ترکیب پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، امید نورافکن، مرتضی منصوری، محمد کریمی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و استنلی کی روش به میدان رفتند.

در سوی دیگر میدان پرسپولیس با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، احسان پهلوان،وحید امیری و احمد نوراللهی تیمش را برای تقابل حساس با سپاهان به زمین فرستاد.

بازی در نیمه نخست را برخلاف دیدارهای گذشته دو تیم از جذابیت خاصی برخوردار نبود و دو تیم در یک بازی سرد و بی روح به محک زدن یکدیگر می‌پرداختند.

در ادامه بازی بازهم دو تیم بازی پایا پایی را به نمایش گذاشتند تا نیمه نخست در این بازی سرد و بی روح با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار اما متفاوت و با نمایش بهتر دو تیم آغازشد.

یاران گل‌محمدی در ابتدای نیمه دوم بازی بهتری را نسبت به زردپوشان اصفهانی آغاز کردند و حملاتی را بر روی دروازه سپاهان تدارک دیدند که با واکنش‌های عالی پیام نیازمند راهی به دروازه پیدا نکرد.

 محرم نویدکیا که نمی خواست این بازی حساس را واگذار کند با تغییراتی در ترکیب خود توانست نبض بازی را از تیم پرسپولیس بگیرد تا روند بازی کمی تغییر کند.

در ادامه این یاران سپاهان بودند که چند موقعیت حساس را در اختیار داشتند و می توانستند به گل دست پیدا کنند اما اینبار حامد لک بود که با واکنش‌های پیاپی مانع از گلزنی مهاجمان سپاهان شد تا دو تیم در این بازی پایاپای به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

نظر شما