پنالتی مسلم ما گرفته نشد/ دو تیم کیفیت یکسانی داشتند

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۵۹۹۷
پنالتی مسلم ما گرفته نشد/ دو تیم کیفیت یکسانی داشتند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دو تیم در سطح کیفی برابری بودند و به همین دلیل بازی با تساوی رسید اما داور نیز پنالتی مسلمی را برای تیمش نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ یحیی گل‌محمدی پس از تساوی تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: امروز برابر یک تیم خوب بازی داشتیم. کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود و هر دو نیمه بازی موقعیت‌هایی برای بدست آوردن این هدف داشتیم. مسلط بر بازی بودیم و بازی را کنترل کردیم. از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. بازی کم موقعیتی بود چرا که هر دو تیم مقداری به دنبال عدم دریافت گل بودند و از طرفی در یک سطح قرار داشتند.

وی ادامه داد: معتقدم داور از پنالتی مسلم به نفع تیم‌مان گذشت و متاسفانه نتوانستیم پیروز این دیدار شویم. باید خودمان را برای  بازی آینده آماده کنیم.

گل‌محمدی درباره اعتراضات به داور بازی در خلال این مسابقه اظهار کرد: چند صحنه بود که ما فکر می‌کردیم باید به نفع ما گرفته می‌شد. سر این صحنه‌ها اعتراض کردیم اما مشکل خاصی نبود که بخواهیم درباره آن صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره افت خط حمله تیمش در غیبت عیسی آل‌کثیر گفت: فشار زیادی روی این بازیکنان وجود دارد. تا جایی که توانستیم در این هفت بازی، برای مهاجمان موقعیت خلق کردیم. این فشار بیش از حد باعث شده نتوانند از موقعیت‌ها استفاده کنند. آن‌ها احتیاج به زمان و تمرینات اختصاصی بیش‌تری دارند تا از موقعیت‌مان استفاده کنیم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تمرینات بیشتر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز