با حضور استاندار اصفهان و مسئولان شهرستان شهرضا:

نخستین کتابخانه سیار شهری در شهرضا افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۸۷۵۹
نخستین کتابخانه سیار شهری در شهرضا افتتاح شد
نخستین کتابخانه سیار شهری استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و مسئولان شهرستان در شهرستان شهرضا افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در آیین افتتاح نخستین کتابخانه سیار استان اصفهان گفت: ایجاد اولین کتابخانه سیار در استان می‌تواند گامی مؤثر و راهی مناسب برای ارائه خدمات و ارتقای سطح کتابخوانی در مناطق و محلات کم برخوردار و روستاهای فاقد کتابخانه باشد و انشاالله در آینده شاهد گسترش روز افزون طرح‌های ترویجی کتابخوانی در سطح استان باشیم.

امیر هلاکویی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌‌‌‌های عمومی استان اصفهان در آیین افتتاح این کتابخانه گفت: ایجاد کتابخانه‌های سیار می‌تواند گامی مؤثر و راهی مناسب برای ارائه خدمات و ارتقای سطح کتابخوانی در روستاهایی باشد که دارای شرایط لازم و قانونی احداث کتابخانه عمومی نیستند.

وی افزود: محقق شدن یکی از مصوبات انجمن کتابخانه‌ها که با همت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرضا به وقوع پیوست نشان از همت والا و پیگیری مستمر مسئولان و تعامل آنها جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی است.

هلاکویی با بیان اینکه شهرداری شهرضا با اختصاص دو  اتوبوس شهری و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال شرایط را فراهم کرده است، تصریح کرد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با تخصیص بیش از 3 هزار جلد کتاب، چندین عنوان نشریه کتابخانه سیار را آماده خدمات‌رسانی کرد.

فاطمه پورخاقان، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کتابخانه سیار روستایی شهرستان شهرضا با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و دسترسی کلیه اقشار به منابع مکتوب راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: این کتابخانه با تعداد بیش از3 هزار نسخه کتاب به مردم روستاهای منوچهرآباد،جرم افشار،مهیار، کهرویه، خاوران، باغسرخ،میرآباد، دهک،سولار خدمت‌رسانی خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز