مربی تیم فوتبال پیکان:

اوت‌های بلند برنامه قالب ما نیست

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۷:۴۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۰۸۱۴
اوت‌های بلند برنامه قالب ما نیست
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: یکی از راهکارهای ما برای رسیدن به محوطه جریمه حریف پرتاب اوت است اما نمی‌توان گفت قالب کار ما این است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان اظهار کرد: تیم سپاهان احتیاج به تعریف ندارد. تیمی است که از لحاظ ساختار می‌توان به عنوان یک باشگاه به آن اشاره کرد. امسال نیز نشان داد قدرتمند است و بازیکنان و کادر فنی قوی دارد.

وی ادامه داد: پیکان تیم منسجم و قوی است. تیم قابل احترامی هستیم و برای یک بازی خوب برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم همه طرفداران فوتبال از بازی لذت ببرند.

پاشایی در خصوص موقعیت‌سازی این تیم از طریق اوت دستی گفت: یکی از راهکارهای ما برای رسیدن به محوطه جریمه حریف پرتاب اوت است اما نمی‌توان گفت غالب کار ما این است. گل هایی که زدیم نشان از آن است که راه حل های محتلفی برای گلزنی داریم. هر مربی باهوشی نسبت به داشته‌هایش برنامه‌ریزی و استفاده می‌کند، منکر پرتاب‌های اوت نادر محمدی نیستیم اما از اوت‌ها و سایر تاکتیک‌ها استفاده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه باشگاه یک رتبه آبرومند برای پایان لیگ است اما نباید انتظارات را بالا برد تا جوانان دچار مشکل شوند.

پاشایی در مورد بازی با سپاهان گفت: با سپاهان هم‌امتیاز هستیم اما 2 تیم از لحاظ هزینه و بازیکن قابل قیاس نیستند؛ جدال نابرابری است اما برای کسب 3 امتیاز برنامه‌ریزی کردیم و دنبال یک فوتبال هجومی هستیم اما آمده‌ایم که با دست پر از زمین خارج شویم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد وضعیت محروم یا مصدومان تیمش بیان داشت: محروم نداریم و 3 بازیکن مصدوم داریم که فردا وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز