استقلال سپاهان را آنالیز نکرده بود/ نیم فصل دوم همانند دو ماراتن خواهد بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۲:۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۷۶۰۹
استقلال سپاهان را آنالیز نکرده بود/ نیم فصل دوم همانند دو ماراتن خواهد بود
کارشناس فوتبال اصفهان می‌گوید با مشاهده ترکیب اولیه تیم استقلال سپاهان می‌توانست جشن پیروزی بگیرد و این تیم اصلا آنالیزی بر روی تیم سپاهان نداشته بود.

حسین چرخابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار برنا در اصفهان در خصوص دیدار سپاهان برابر استقلال اظهار کرد: تیم سپاهان می‌توانست پیش از شروع بازی با توجه به ترکیب اولیه استقلال جشن پیروزی بگیرد. زمانی که حسین و محبی که دو وینگر درجه یک ایران هستند در ترکیب اولیه سپاهان قرار می‌گیرند، تقابل با سه مدافع برابر آن‌ها اشتباه است که منجر شد تا کناره‌های زمین به صورت کامل در اختیار سپاهان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: استقلالی‌ها خیلی علاقه به پرس سپاهان از جلوی محوطه جریمه این تیم بودند اما فاصله آخرین مدافع و آخرین مهاجم این تیم برخی از مواقع به 65 متر هم می‌رسید که سپاهان خیلی خوب از این فضا استفاده کرد. نیمه اول در تمامی دقایق تیم سپاهان فضاهای بسیار خوبی در زمین داشت تا سپاهان بتواند تیم برتر زمین باشد.

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: تیم سپاهان از برتری خود برابر سپاهان به گل نرسید بلکه بر اثر عدم تمرکز تیم استقلال در شروع مجددها به گل رسیدند. در گل اول نه تنها بازیکنان استقلال تمرکز خود را از دست دادند و نگاهی به پرتاب کننده اوت نداشتند بلکه تصویربرداران صدا و سیما نیز تمرکز خود را از دست دادند تا این توپ برابر شهباززاه ای قرار بگیرد که منتظر چنین موقعیت‌هایی است.

وی تصریح کرد: در صحنه گل دوم نیز همگی منتظر بودند تا ضربه ایستگاهی با یک شوت یا سانتر همراه باشد اما رفیعی با هدف پاس برای شهباززاده توپ را خیلی نرم ارسال کرد که در صحنه‌ای خیلی عجیب این توپ را وارد دروازه شد که این گل هم به دلیل ناهماهنگی و عدم تمرکز اتفاق افتاد.

چرخابی اضافه کرد: محرم تجربه اینکه بازی را کنترل کردن را دارد و نیمه دوم دیدیم که به دنبال حفظ نتیجه رفت. البته سپاهان با وقت تلف کردن یا چنین اتفاقاتی به دنبال حفظ نتیجه‌ نبود و بر اساس یک فوتبال منطقی توپ را در اختیار استقلال قرار داد و به دنبال ضد حملات بود. در مجموع به این نتیجه می‌رسیم که استقلال اصلا سپاهان را آنالیز نکرده بود.

وی خطاب به برخی کارشناس گفت: کسانی که کارشناسی فوتبال انجام می‌دهند بیشتر به نکات فنی بپردازند نه اینکه به حواشی و کری خوانی پرداخته شود که در قامت یک کارشناس نیست. مسائل حاشیه‌ای را به گزارشگران یا دوستان مجری بسپارند.

کارشناس فوتبال اصفهان در خصوص پیش‌بینی اش از نیم فصل دوم لیگ‎‌برتر گفت: اگر امتیازات جدول را مشاهده کنیم تیم‌ها بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و میانگین دو امتیاز از هر بازی برای هیچ تیمی وجود ندارد. با این وجود نیم فصل دوم بسیار سخت‌تر خواهد شد و دو ماراتونی بسیار سنگینی خواهد بود که همه دونده‌ها پا به پای هم باید بدوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز