مترو اصفهان تا ساعت هشت شب فعال شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۸:۴۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۸۰۳۲
مترو اصفهان تا ساعت هشت شب فعال شد
در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال زمان فعالیت خط یک متروی اصفهان از ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح تا ساعت هشت شب افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ احمدرضا طحانیان اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال زمان فعالیت خط یک متروی اصفهان از ساعت ۶:۱۵ دقیقه صبح تا ساعت هشت شب افزایش یافته است.

وی با بیان این که در حال حاضر رام‌های قطار شهری با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه در حال حرکت است، تصریح کرد: تلاش شهرداری کاهش سرفاصله زمانی مترو با هدف افزایش جذابیت استفاده از این وسیله حمل و نقل ایمن، ارزان و پاک است.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان تصریح کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه در ۲۰ ایستگاه خط یک نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر مسافر جابه‌جا می‌شدند که با توجه به شرایط فعلی و مجازی بودن آموزش مدارس و دانشگاه‌ها، تعداد مسافران به یک سوم کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان این که در حال حاضر روزانه ۳۲ هزار نفر با استفاده از مترو سفرهای درون شهری خود را انجام می‌دهند، گفت: علیرغم کاهش تعداد مسافران، تعداد کوپه‌های قطار شهری اصفهان در دوران کرونا کاهش نیافته است.

طحانیان با بیان این که کابین، درب و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر کامل و حین تعویض راهبر با مواد گندزدایی مناسب ضد عفونی می‌شود، تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود.

نظر شما