مجتبی حسینی رسما سرمربی ذوب‌آهن شد

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۳۸۷۱۳
مجتبی حسینی رسما سرمربی ذوب‌آهن شد
شب گذشته و پس از مذاکرات فراوان، مجتبی حسینی از سوی باشگاه ذوب‎آهن به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن پس از قطع همکاری با رحمان رضایی، مذاکره خود را با چند سرمربی آغاز کرد تا بالاخره مجتبی حسینی سرمربی سابق تیم نفت مسجد سلیمان را به عنوان سرمربی تیم فوتبال خود انتخاب کند. حسینی که قرارداد خود را با باشگاه نفت مسجد سلیمان به صورت یک طرفه فسخ کرده بود، روز گذشته وارد مذاکره با مدیران باشگاه ذوب‌آهن شد تا پس از ساعت‌ها جلسه او به عنوان سرمربی تیم انتخاب شود.

رسول کربکندی، سخنگوی و عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن در خصوص این انتخاب گفت: مجتبی حسینی دو روز پیش قراردادش را با نفت مسجد سلیمان فسخ کرد.قبل از آن چون مربی تیم دیگری (نفت مسجد سلیمان) بود، مذاکره‌ای نداشتیم. از ساعت ۱۰ تا ۱۸:۳۰ (روز سه شنبه) جلسه هیات مدیره بود. همه موارد را بررسی کردیم. حسینی خودش بازیکن و کاپیتان ذوب آهن بود. او رزومه خوبی داشت و یک مدت مربی و سرمربی تیم بود و نتایج خوبی گرفته بود. حسینی در تیم‌های دیگر مثل مس کرمان و نفت مسجد سلیمان رزومه قابل قبولی داشت.

مجتبی فریدونی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن نیز درباره انتخاب حسینی گفت: حسینی مربی ای بوده که سابقه کار در ذوب آهن را داشته و با شرایط تیم آشناست. او ابتدای فصل هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم بود که نهایتا دیروز و بعد از فسخ قرارداد او با نفت مسجدسلیمان، با او صحبت کردیم و برای همکاری با این مربی به توافق رسیدیم.

بنابر اعلام باشگاه ذوب‌آهن حسن استکی، مجید محافظت کار، مهدی خان آباد، رسول زمانی و صادق غفاریان به عنوان اعضای کادرفنی حسینی را همراهی خواهند کرد و مراسم معارفه این سرمربی عصر امروز برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز