مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

۲۳۰ واحد مسکونی در روستاها پادنای علیا و سمیرم نیاز به تعمیر دارد

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۹۳۲۴
۲۳۰ واحد مسکونی در روستاها پادنای علیا و سمیرم نیاز به تعمیر دارد
طبق بررسی‌های اولیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ۲۳۰ واحد مسکونی در روستاها پادنای علیا و سمیرم نیاز به تعمیر دارد اما هنوز از میزان خسارت واحدها برآوردی نشده است که در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ منصور شیشه فروش درباره آخرین وضعیت مناطق زلزله زده جنوب استان اصفهان، اظهار کرد: اوضاع سمیرم هم اکنون آرام است و آب، برق، گاز و تلفن روستاهای بخش پادنا وصل شده است.

وی از بازگشایی همه جاده‌های این شهرستان خبر داد و افزود: طبق بررسی‌های اولیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ۲۳۰ واحد مسکونی در روستاها پادنای علیا و سمیرم نیاز به تعمیر دارد اما هنوز از میزان خسارت واحدها برآوردی نشده است که در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: سه تیم ۱۵ نفره اسکان و تغذیه از اصفهان برای کمک رسانی به زلزله زدگان سی‌سخت کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند همچنین برای کمک به حمل و نقل جاده‌ای در سی‌سخت، یک لودر و ۲ کامیون از راهداری استان در حال اعزام است.

به گزارش خبرگزاری برنا، زمین لرزه‌ای به شدت ۵.۶ ریشتر شب گذشته در مرز دو استان کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان رخ داد. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ کیلومتری کُمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز