سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

اصفهان، محدود و هوشمند میزبان مسافران نوروزی می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۰۸۱۲
اصفهان، محدود و هوشمند میزبان مسافران نوروزی می‌شود
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: هتل‌ها و مهمان سراها و مهمان‌پذیرهایی که تاییده وزارت بهداشت و درمان را گرفته باشند، می‌توانند معادل 50 درصد ظرفیت خود را پذیرای مسافران نوروزی باشند.

حجت‌الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار برنا در اصفهان در ارتباط با موافقت ستاد ملی کرونا با سفرهای نوروزی گفت: استان اصفهان تا امروز وضعیت خوبی دارد و بخش عمده شرستان‌های این استان آبی و زرد هستند و تنها یک شهرستان نارنجی داریم که امیدواریم این شهرستان زرد رنگ شود.

وی ادامه داد: اصفهان در شرایطی که تمام شهرستان‌ها به سمت زرد و آبی سوق پیدا کنند و به صورت محدود و هوشمند میزبان مسافران نوروزی خواهد بود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: هتل‌ها و مهمان سراها و مهمان‌پذیرهایی که تاییده وزارت بهداشت و درمان را  گرفته باشند، می‌توانند معادل 50 درصد ظرفیت خود را پذیرای مسافران نوروزی باشند.

غلامی با بیان اینکه مدارس، خانه‌ها استجاری و کمپ‌های نورزی تعطیل خواهد بود، اظهار کرد: مبادی ورودی استان اصفهان کنترل می‌شود و تنها مسافرانی مجوز ورود به شهر را دارند که به صورت آنلاین اقامتگاه خود را رزرو کرده و برگه رزرو را همراه داشته باشند.

وی افزود: تمامی ورودی‌ها کنترل می‌شود و از ورود خودروهای غیر بومی از استان و شهرستان‌هایی که در وضعیت نارنجی و قرمز هستند جلوگیری خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اقامتاگاه‌های بوم گردی استان اصفهان گفت: تمامی مکان‌های گردشگری که بتوانند تاییده وزارت بهداشت و درمان را دریافت کنند، مجاز به پذیرش مسافر خواهند بود.

وی تاکید کرد: البته تمامی این موارد در شرایطی است که تا عید نوروز شرایط اصفهان خوب باشد و شهرستان‌ها در وضعیت زرد و آبی بمانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز