معاون اقتصادی وزارت کار در اصفهان :

دولت باید کارآمدتر شود / قوانین پیش پای سرمایه گذاران سخت گیرانه است

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۹:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۱۱۲۱
دولت باید کارآمدتر شود / قوانین پیش پای سرمایه گذاران سخت گیرانه است
میرزایی گفت: دولت باید کارآمدتر شود، کارآمدی، بهبود حکمروایی و مسئولیت پذیری، پاسخگویی و شفافیت برای توسعه فعالیت بخش خصوصی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت‌الله میرزایی معاون امور اقتصادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی امروز در سفر دو روزه به اصفهان ضمن بازدید از شهرک سلامت اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این ظرفیت ایجاد شده در استان اصفهان بسیار ارزنده است، اظهار کرد: امیدواریم این پروژه تا پایان سال به بهره برداری کامل برسد.

وی با بیان اینکه توجه به مسئولیت‌های اجتماعی توسط سرمایه‌گذاران امری ضروری است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاران باید ضمن توجه به درآمدرایی برای خود به نیاز‌های اصل جامعه نیز توجه داشته باشد تا بتواند از پایگاه اجتماعی مناسبی برخوردار شود.

معاون امور اقتصادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه‌ای که دستگاه‌های دیوان‌سالار در قبال ادای دین در برابر سرمایه‌گذاران دارند، گشایش مسیر برای فعالیت آن‌ها است، گفت: همه مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که پروژه‌های سرمایه‌گذاری با حداکثر سرعت ایجاد شود و باعث پیدایش حس رضایت هم در مردم و هم در سرمایه گذاران شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موانع پیش روی بخش خصوصی، ابراز داشت: بخشی از این سنگ اندازی‌ها قطعاً به دلیل مقررات سخت گیرانه و بخشی نیز به دلیل ناآگاهی برخی از سرمایه‌گذاران از قوانین است.

میرزایی با تاکید بر اینکه دولت باید کارآمدتر شود، تصریح کرد: کارآمدی، بهبود حکمروایی و مسئولیت پذیری و پاسخگویی و همچنین شفافیت از جمله اقداماتی است که دولت برای توسعه بخش خصوصی می‌تواند انجام دهد.

وی اضافه کرد: قطعاً اگر دولت برای توسعه بخش خصوصی موانعی را ایجاد کند، بخش خصوصی نیز رغبت خود را برای سرمایه گذاری از دست می‌هد.

نظر شما