با تیمی جوان برابر گیتی‌پسند مدعی قرار گرفتیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۴۱۷۲۸
با تیمی جوان برابر گیتی‌پسند مدعی قرار گرفتیم
سرمربی شهروند ساری گفت: باشگاه گیتی‌پسند بیش از یک دهه در میان مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال کشور و از تیم‌های برتر قهرمانان آسیا بوده است. تیم ما با بازیکنان جوان در بازی امروز بسیار خوب عمل کردند و علیرغم شکست، برای ما پیروزی محسوب می‌شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محسن خبیری سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری پس دیدار تیمش برابر گیتی‌پسند اظهار کرد: همه امروز شاهد فوتسال ناب ایرانی بودند. این دیدار میان نسل فوتسالیست‌ سوم جهان و بازیکنان جوان برگزار شد. باشگاه گیتی‌پسند بیش از یک دهه در میان مدعیان قهرمانی لیگ فوتسال کشور و از تیم‌های برتر قهرمانان آسیا بوده است. تیم ما با بازیکنان جوان در بازی امروز بسیار خوب عمل کردند و علیرغم شکست، برای ما پیروزی محسوب می‌شد. به شکلی برابر گیتی‌پسند قرار گرفتیم که این تیم در نیمه اول ۵ خطایی شد.

وی تصریح کرد: تیم ما جوان است و در شروع بازی نتوانستند خود را با شرایط بازی وفق دهند اما هرچه از زمان بازی گذشت و پس از گلی که دریافت کردیم، توانستیم جبران و با نتیجه دو بر دو به رختکن برویم. در نیمه دوم علیرغم اینکه خواهان حفظ شرایط بازی بودیم، اما بازیکنان نتوانستند آن را اجرا کنند که به دلیل جوانی بازیکنان بود. تا لحظه آخر بازی جنگده ظاهر شدیم و اگر در ثانیه‌های آخر از موقعیت به دست آمده درست استفاده می‌کردیم نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

سرمربی شهروند ساری در پایان عنوان کرد: بازیکنان تیم ما شجاعانه و فداکارانه بازی کردند و من دست تک‌تک بازیکنان را می‌بوسم که در مقابل تیم بزرگ گیتی‌پسند این چنین بازی کردند و قطعا این بازیکنان می‌توانند در آینده بزرگان فوتسال این کشور شوند.

به گزارش برنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف شهروند ساری رفت که در پایان این دیدار گیتی‌پسند توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و به صدر جدول گروه الف صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز