بازیکنان باید تشنه بازی باشند/ گل‌های بیشتری باید به ثمر می‌رساندیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۶
بازیکنان باید تشنه بازی باشند/ گل‌های بیشتری باید به ثمر می‌رساندیم
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: به عنوان تیم اول صعود کردیم اما بازیکنان ما باید بدانند در هر لحظه باید تشنه بازی باشند و که موضوع باید توسط من اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از دیدار تیمش برابر شهروند ساری اظهار کرد: امروز بازی بسیار خوب و تاکتیکی بود. سعید عباسی، یکی از بهترین بازیکنان ما در این بازی به ۴گل دست پیدا کرد اما ۴۰ موقعیت گل را نیز از دست داد. 

وی با اشاره به کیفیت بازیکنان تیم شهروند سازی گفت: 4 بازیکن این تیم از بازیکنان تیم ملی امید بودند که از آینده‌سازان فوتسال کشور خواهند شد. انگیزه بازیکنان شهروند شرایط را برای ما دشوار کرد. در این بازی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم که این اتفاق رخ نداد و سر اشتباهات خودمان تنبیه شدیم که باعث شد نیمه اول را با تساوی به رختکن برویم. 

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: در شروع نیمه دوم نیز به همین شکل رفتار کردیم و که گل‌هایی را دریافت کردیم. بازیکنان ما باید بدانند در هر لحظه باید تشنه بازی باشند و این موضوع باید توسط من اصلاح شود. به عنوان تیم اول صعود کردیم و امیدواریم در ادامه هم بهترین عملکرد را از خود برجای بگذاریم.

وی درباره نحوه برگزاری ادامه لیگ در مرحله پلی‌آف نیز گفت: چیزی که به صلاح فوتسال کشور است باید انجام شود؛ اما باید تکلیف سریع‌تر مشخص شود تا باشگاه‌هایی که از بخش خصوصی درحال هزینه کردن هستند، متضرر نشوند.

به گزارش برنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف شهروند ساری رفت که در پایان این دیدار گیتی‌پسند توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی برسد و به صدر جدول گروه الف صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز