بازی می‌توانست با تساوی به پایان برسد/ امیدوارم از اهواز دست پر برگردیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۳۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۴۱۷۴۲
بازی می‌توانست با تساوی به پایان برسد/ امیدوارم از اهواز دست پر برگردیم
سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: بازی برابر حفاری و سن ایچ حکم فینال را برای ما داشت که یکی از آن‌ها را مغلوب شدیم. قطعا هر سه امتیاز دیدار هفته آینده برای ما از اهمیت بالایی برخواردار است و انشاالله بتوانیم با دست پر از اهواز برگردیم و نماینده شایسته‌ای برای استان اصفهان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سعید رستمی سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان پس از شکست تیمش برابر تیم فوتسال سن ایچ ساوه اظهار کرد: بازی برابر سن ایچ از اهمیت خاصی برخوردار بود. جایگاه ما در جدول ثباتی نداشت می‌توانست هم دچار صعود یا نزول شود. با توجه به اینکه تیم سن‌ایچ در شهر خود بازی می‌کرد و بازی رفت نیز هماهنگی خوبی نشان داد، پای به این مسابقه گذاشتیم.

وی تصریح کرد: نیمه اول به جز غیر از اشتباهاتی که باعث دریافت گل شد، بازیکنان بقیه موارد را رعایت کردند. آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم اما متاسفانه نیمه نخست بازیکنان موقعیت‌هایی که داشتیم را با بی دقت از دست دادند تا نیمه نخست را دو بر یک واگذار کنیم.

رستمی ادامه داد: نیمه دوم نیز دو تیم می‌توانستند به گل دست پیدا کنند و شرایط برابری داشتند. در مجموع بازی با اشتباهات داوری و بازیکنمان با نتیجه 5 بر 4 به تیم حریف تمام شد. معتقد هستم اگر اشتباهات تیم حریف نبود، بازی حداقل با نتیجه مساوی به پایان می‌رسد. به تیم سن‌ایچ تبریک و به داوران این دیدار خسته نباشید می‌گویم.

وی در ادامه درباره تیم داوری و تصمیم آن‌ها در گل چهارم و پنجم تیم حریف عنوان کرد: کارشناسان باید نظر بدهند اما صحنه‌ها به شکلی بود که داور می‌توانست خطا به سود ما اعلام کند. بازیکن تیم ما نفر آخر بود و نیازی به تمارز نداشت. مهاجم حریف بر روی بازیکنان ما خطا کردند و دو گل به ثمر رساندند. فکر می‌کنم تیم داوری با توجه به فشاری که تیم حریف به آن‌ها وارد شد کمی با تردید سوت می‌زدند.

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان درباره بازی هفته آینده تیمش برابر حفاری گفت: بازی برابر حفاری و سن ایچ حکم فینال را برای ما داشت که یکی از آن‌ها را مغلوب شدیم. قطعا هر سه امتیاز دیدار هفته آینده برای ما از اهمیت بالایی برخواردار است و انشاالله بتوانیم با دست پر از اهواز برگردیم و نماینده شایسته‌ای برای استان اصفهان باشیم.

به گزارش برنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سن ایچ ساوه رفت که در پایان این دیدار سن ایچ ساوه توانست با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز