مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان:

هدف سپاهان قهرمانی است

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۴۰۶۲
هدف سپاهان قهرمانی است
مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سپاهان برای قهرمانی آماده شده است و قول می‌دهم با روند جدید تیم بازی‌های بهتری از تیم شاهد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ رضوان رضایی، مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از پیروزی تیمش برابر وچان کردستان اظهار کرد: بازی خوبی بود و خواسته ما دقیقا از سوی بازیکنان انجام شد. روز خوبی داشتیم و از همه بازیکنان راضی هستیم. ما اکنون تیم جدیدی هستیم که روند خوبی را در پیش خود داریم که باید از حمایت‌های باشگاه نیز تشکر کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیم گفت: بازیکنان مصدوم اکنون در وضعیت خوبی قرار دارند و هفته گذشته مصدومان را برای بازی با وچان رساندیم. شرایط خوبی داریم و در خصوص گذشته نمی‌خواهم صحبت کنیم چراکه تیم جدیدی هستیم و رو به جلو حرکت می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره اینکه آیا تصور می‌کردید که بتوانید از وچان امتیاز بگیرید عنوان کرد: قطعا همینطور است. تیم ما برای قهرمانی آماده شده است و تیم کمی نیستیم. برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم و قول بازی‌های بهتر را به شما خواهیم داد.

وی درباره عدم حضور امیرشقاقی گفت: تمایلی برای صحبت از گذشته ندارم. تیم ما روند جدیدی در پیش گرفته و شرایط برای ایشان پیش آمده که خواسته‌اند حضور نداشته باشند. من نیز برای ایشان آرزوی موفقیت دارم.

نظر شما