ورود به تفریحگاه‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت ممنوع شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۰ - ۲۱:۴۷:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۷۹۷۵
ورود به تفریحگاه‌ها و بوستان‌ها در روز طبیعت ممنوع شد
در روز ۱۳ فروردین ماه ورود خودرو‌های بومی و غیربومی به شهرستان‌های، خوانسار و گلپایگان ممنوع اعلام شده است وهمچنین در سایر شهرستان‌های استان ورود در تفریحگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان گفت: در روز ۱۳ فروردین ماه ورود خودرو‌های بومی و غیربومی به شهرستان‌های، خوانسار و گلپایگان ممنوع اعلام شده است وهمچنین در سایر شهرستان‌های استان ورود در تفریحگاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع است.

وی افزود: متاسفانه امروز با روند افزایش مبتلایان کرونا در اصفهان مواجه بودیم و به همین دلیل چند شهرستان استان تغییر رنگ دادند، همچنین وضعیت اصفهان از زرد به نارنجی تبدیل شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان ادامه داد: شهرستان‌های خوانسار و گلپایگان در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان‌های مبارکه، نجف آباد، تیران و کرون و اصفهان در وضعیت نارنجی هستند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های قرمز و نارنجی فعالیت گروه ۲، ۳، ۴ ممنوع است و همچنین فعالیت‌های اداری باید با ۵۰ درصد نیرو‌ها انجام شود.

غلامی اظهار داشت: در شهرستان‌های ذکر شده برگزاری نماز‌های جمعه و آیین‌های مذهبی ممنوع است و همچنین از امروز ورود خودرو‌های غیر بومی در این شهرستان‌ها ممنوع اعلام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز