سایه سنگین پلیس بر سر عاملان سرقت‌های خشن در اصفهان/ دستگیری گل فروش کاشانی

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۲:۴۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۱۴۵۸
سایه سنگین پلیس بر سر عاملان سرقت‌های خشن در اصفهان/ دستگیری گل فروش کاشانی
جدیدترین اخبار حوادث شهری را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخص ناشناسی به زور وارد منزل وی شده و پس از ضرب و شتم او گرنبند طلای او به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده و متواری شده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات بر روی این پرونده در حال انجام بود که شکایت‌های مشابه دیگری از سوی ۳ نفر دیگر از شهروندان نیز واصل شد و اطلاعات به دست آمده از مال باختگان نشان داد که کارآگاهان با باندی از سارقان خشن روبرو هستند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان به سرعت تمام امکانات، توان و ظرفیت خود را بکار گرفته و با رصد هوشمند سارقان سابقه دار، بکارگیری شیو‌های خاص علمی و پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی خود سرانجام سرنخ‌هایی از محل‌های تردد و سکونت سارقان که از افراد سابقه دار بودند را بدست آوردند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: پس از آن کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی مخفیگاه متهمان را به محاصره خود در آورده و در حالی که این افراد از حضور پلیس غافلگیر شده بودند قبل از اینکه بتوانند فرصت فرار پیدا کنند آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان افراد کهنسالی که به تنهایی زندگی می‌کنند را شناسایی کرده و در فرصتی مناسب به زور وارد منزل آن‌ها شده و اموالشان را به سرقت می‌بردند گفت: با اعتراف سارقان، مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در عملیاتی جداگانه دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان با هشدار به کسانی که با این گونه سرقت‌ها باعث ایجاد نا امنی در بین مردم می‌شوند گفت: مجرمان باید بدانند که در تیر رس پلیس قرار دارند و در کمترین زمان پس از ارتکاب جرم به زانو در خواهند آمد.

دستگیری گل فروش کاشانی

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه جوانی ۳۳ ساله در سطح شهر کاشان در امر توزیع مواد مخدر فعالیت دارد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند محل اختفای توزیع کننده مواد مخدر را شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

سرهنگ بساطی افزود: در بازرسی از محل اختفای متهم، ۸۸۰ گرم ماده مخدر گل آماده عرضه کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشان همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۲۵ فقره سرقت در آران و بیدگل

سرهنگ "علی اصغر محمدی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در "آران و بیدگل" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقداماتی تخصصی سرانجام یک سارق حرفه‌ای در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر شد که به ۲۵ فقره انواع سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ علی اصغر محمدی خاطر نشان کرد: رعایت توصیه‌های پلیس و از بین بردن فرصت‌های ارتکاب جرم زمینه وقوع جرایم را از بین می‌برد و نقش بسزایی در کاهش انواع جرایم دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز