مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

دو هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در انتظار حامی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۰۲:۳۸
کد خبر: ۱۱۷۳۸۸۲
دو هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در انتظار حامی هستند
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:دو هزار فرزند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در انتظار حامی هستند که امیدواریم در ماه مبارک رمضان و با همت مردم نیکوکار استان این عزیزان نیز تحت حمایت خیران نیک اندیش قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: هرساله پایگاه‌های زیادی برای جذب حامی در طرح اکرام توسط کمیته امداد در نقاط مختلف استان و به ویژه در ایام پر برکت قدر برپا می‌شد که متأسفانه در دو سال اخیر به خاطر وضعیت حساسی که بر جامعه با وجود شیوع ویروس کرونا حاکم بوده تا حدودی از حجم و تعداد فعالیت‌ها در این زمینه کاسته شده است.

وی افزود: امسال هم در سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) ۱۵۰ پایگاه اکرام ایتام و فرزندان نیازمند در دفاتر کمیته امداد استان اصفهان، مراکز نیکوکاری این نهاد و محل‌های برگزاری مراسم احیا و عزاداری جهت ثبت‌نام حامیان برپا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک  به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳ برای مشارکت غیرحضوری خیراندیشان اصفهانی در این طرح راه‌اندازی شده و فعال است و با فراهم شدن امکان برپایی پایگاه‌های محیطی بیش از ۱۵۰ پایگاه در ایام شهادت امام علی (ع) در دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد برپا خواهد شد همچنین پایگاه‌های ویژه‌ای در حاشیه مراسم لیالی پربرکت قدر به این مهم اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۴ هزار و ۲۰۰ نیکوکار اصفهانی در ماه رمضان به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین اصفهانی پیوستند، افزود: حمایت از فرزندان در طرح اکرام با توجه به اینکه فرزندان ایتام و محسنین در سنین کودکی، نوجوانی و جوانی قرار دارند می‌تواند بسترسازی مناسبی برای رشد فکری و روحی این عزیزان باشد.

زارع افزود: دو هزار فرزند تحت حمایت در انتظار حامی هستند که امیدواریم در ماه مبارک رمضان و با همت مردم نیکوکار استان این عزیزان نیز تحت حمایت خیران نیک اندیش قرار گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز