فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان:

دشمن به دنبال تغییرذائقه مردم است

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۴:۴۱
کد خبر: ۱۱۸۳۴۹۸
دشمن به دنبال تغییرذائقه مردم است
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز دشمن برنامه‌ ریزی زیادی کرده تا ذائقه و فکر ما را تغییر دهد و عمده تمرکز خود را بر خانواده و فضای مجازی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان امروز در برنامه اکران مستند (شاهمراد) یکی از شاخص‌ترین شهدای لشکر قمر بنی هاشم با تقدیر و تشکر از عوامل مستند و گرامیداشت فتح خرمشهر گفت: رزمندگان فاتح خرمشهر ۳۴ روز مقاومت کردند و طی یک روز خرمشهر فتح شد.

وی افزود: در واقع یک مسیر ۸۰ تا ۷۰ کیلومتری را باوجود تحریم‌ها، شرایط آب و هوایی نامساعد، پاتک‌های دشمن و کمبود تجهیزات البته با ایثار و از جان گذشتگی به دست رزمندگان اسلام آزاد شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ۱۹ هزار اسیر دشمن و ۲۳ هزار تلفات و پاتک‌ها جوابگوی قدرت و نیروی جوانان ما نبود، گفت: همین امر منجر شد نیرو‌ها به آب بزنند و کمک و مدد الهی چنان بود که ۱۹ هزار نیروی دشمن هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

تمرکز دشمن بر مراکز آموزشی

وی با اشاره به ادامه غرض‌ورزی دشمن، خاطر نشان کرد: امروز دشمن برنامه‌ریزی زیادی کرده تا ذائقه و فکر ما را تغییر دهد و عمده تمرکز خود را بر خانواده و فضای مجازی قرار داده تا ظرفیت شهدا را بی اثر و بی‌خاصیت کنند.

فدا با بیان اینکه دومین جای نفوذ دشمن مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها است، افزود: به وسیله نفوذ فرهنگی، سند ۲۰۳۰ و دیگر موارد به دنبال این هستند که ظرفیت دفاع مقدس و پشتوانه آن را از مردم جدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: سومین جای نفوذ دشمن اسوه سازی برای جوانان و نوجوانان کشورمان به وسیله فیلم، هنرمندان و سلبریتی هاست، در صورتی که ۲۳ هزار شهید استان و شهدای دیگر استان‌ها می‌توانند الگو‌های بسیاری برای کشور باشند و بدانند که شهدا دست یافتنی هستند و برای دفاع از انقلاب شهید شدند.

عرصه انتخاباتی خرمشهر دیگر است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تاکید بر اینکه امروز هم وظیفه داریم که با عهد و پیمان با شهدا در عرصه انتخابات  خرمشهر‌های دیگری را فتح کنیم، ادامه داد: خرمشهر بعدی شکست اسراییل بود و ثابت کرد میدان، ایثار، شهادت و خون بر شمشیر پیروز است که دشمنان با تجهیزات کامل در مقابل آن هیچ هستند و با ۱۱ روز وحشیگری علیه مردم مظلوم فلسطین، در اوج ذلت مجبور به عقب نشینی شدند.

وی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند که خرمشهر‌ها در پیش است، ادامه داد: انتخابات ۲۸ خرداد امسال فتح دیگری است که دشمن یاس و ناامیدی و دل بریدن از انقلاب را این روز‌ها به دلیل اهداف خود و کمرنگ کردن نقش مردم ترویج می‌کند؛ البته ما منکر مشکلات معیشت نیستیم، اما عوض کردن این شرایط با قهر با صندوق‌های رأی میسر نمی‌شود.

فدا یادآور شد: ما باید به تاسی از حضرت زهرا (س) که ۴۰ شبانه روز خانه به خانه انصار را به دفاع از امیرالمومنین (ع) دعوت کرد، پای کار بیاییم و به تاسی از جانبازان و شهدا و آزادگان قشر‌های مختلف را برای شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

نظر شما