نصیر ملت:

رویه سازمان نوسازی شهرداری اصلاح شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۳۳۵
رویه سازمان نوسازی شهرداری اصلاح شود
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هر اقدامی که قرار است در شهر اصفهان با پیشینه تاریخی آن انجام شود باید در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد و بدیهی است که هر اقدامی که در شأن اصفهان و اصفهانی‌ها نباشد مورد اعتراض خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛  نصیر ملت امروز (یکشنبه 9 خردادماه) در یکصد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فعالیت سازمان زیباسازی شهرداری گفت: هیئت مدیره این سازمان متشکل از کارشناسان، متخصصان و نمایندگان شورا بوده و مرجع تصمیم‌گیری برای اقدامات در زمینه زیباسازی شهر است.

وی با بیان اینکه بعضی از تصمیمات درباره اقدامات زیباسازی شهر اصفهان در شورای معاونان شهرداری گرفته می‌شود، افزود: برای اصلاح این رویه باید اقدام شود زیرا هر اقدامی که قرار است در شهر اصفهان با پیشینه تاریخی آن انجام شود باید در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد و بدیهی است که هر اقدامی که در شأن اصفهان و اصفهانی‌ها نباشد مورد اعتراض خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: باید نسبت به اجرای درست سیاست‌گذاری و فعالیت‌های ناشی از این سیاست‌ها اقدام شود.

 

نظر شما