عضو شورای اسلامی شهر:

شهردار اصفهان ساماندهی میدان امام علی (ع) و ارگ جهان‌نما را باقیات‌ الصالحات خود کند

۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۴:۵۹
کد خبر: ۱۲۵۷۶۶۵
شهردار اصفهان ساماندهی میدان امام علی (ع) و ارگ جهان‌نما را 
باقیات‌ الصالحات خود کند
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به میدان امام علی (ع) و مناطق پیرامونی آن و وضعیت سرگردان ارگ جهان‌نما باید مورد توجه جدی مدیران شهری بوده و با تشکیل کمیته‌ای، مشکلات این دو مجموعه رفع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛نادرالاصلی امروز (یکشنبه) در شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به شهردار این شهر اظهار کرد: ساماندهی وضعیت میدان امام علی (ع) و ارگ جهان‌نما را به عنوان باقیات‌الصالحات خود قرار داده و موضوعات فی‌مابین شهرداری و ذی‌نفعان سابق این دو پروژه که دچار تردید معاملاتی است را رفع کنید.

 

وی افزود: در افواه مردم موضوعاتی در خصوص این دو پروژه شایع بوده و فعالان اقتصادی اصفهان که افرادی متدین هستند چون احتمال می‌دهند کسب و کار در این نقاط دارای شبهه باشد، نسبت به آنچه اتفاق افتاده تردید دارند.

 

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به رئیس شورای شهر و شهردار اصفهان تصریح کرد: رسیدگی به میدان امام علی (ع) و مناطق پیرامونی آن و وضعیت سرگردان ارگ جهان‌نما باید مورد توجه جدی مدیران شهری بوده و با تشکیل کمیته‌ای، مشکلات این دو مجموعه رفع شود.

 

وی ادامه داد: آنچه در روزهای اخیر در رابطه با مدیریت آب‌های سطحی اتفاق افتاد را خرده مشکلات شهر می‌دانم، اما تاکید می‌کنم که باید با پیش‌بینی مسائلی که در این زمینه لازم است، زین پس با بارش باران در اصفهان شاهد اتفاقاتی مبارک باشیم.

 

نادرالاصلی در خصوص وضعیت حمل‌ونقل عمومی اصفهان که در مجمع اتوبوسرانی مطرح شد، تاکید کرد: باید بدانیم نیازی به واکاوی گذشته مانند آنچه گذشتگان درباره عملکرد مدیریت‌های گذشته خود می‌گفتند، نداریم، بنابراین در خصوص وضعیت اتوبوسرانی به نظرم اکنون وضعیت قابل توجهی داریم اما باید از امکانات موجود استفاده بهینه شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مدیریت اتوبوسرانی اصفهان باید به سمتی برود که خدمت‌رسانی را از مسیر آسان‌تری برای مردم فراهم کند، افزود: اگر شرکت واحد اتوبوسرانی دچار مشکلات مالی است، شورا آمادگی برای اتخاذ تصمیمات لازم را دارد، اما درخواست دارم بیش از آنکه به گذشته برگردیم، به آینده بپردازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز