نصب ۵۰ المان شهری در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی

۱۴۰۰/۱۰/۱۶ - ۱۰:۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۳۰۲۰
نصب ۵۰ المان شهری در ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از نصب پرچم ویژه تشییع شهدا در میدان بزرگمهر خبر داد و گفت: این پرچم مزین به شعار «ما ملت شهادتیم» می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حمید قنادنیا در خصوص فضاسازی شهر برای ایام فاطمیه(س)، سالروز شهادت سردار سلیمانی و تشییع شهدای دفاع مقدس در اصفهان اظهار کرد: برای ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سااروز شهادت شهید سلیمانی، طراحی و اجرای المان های موقت شهری در سطح مناطق 15 گانه شهر صورت گرفته است و 50 المان در این راستا نصب شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای ایام شهادت حضرت زهرا (س) یک هزار پرچم عزاداری و برای ایام شهادت شهید سلیمانی هم یک هزار پرچم نصب شده که در مجموع دو هزار پرچم در این روزها در شهر نصب شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای روزهای تشییع شهدای دفاع مقدس در اصفهان هم طرح های ویژه ای طراحی و نصب شده است، گفت: یکی از این طرح ها، فضاسازی مسیر تشییع از میدان بزرگمهر تا گلستان شهداست به طوری که در این مسیر، المان های موقت سرو و قاب عکس های شهدا نصب شده است.

وی با بیان اینکه طراحی و اجرای پرچم ویژه تشییع شهدا و اهتزار آن در میدان بزرگمهر،مقارن با تشییع شهدای گرانقدر انجام خواهد شد، گفت: این پرچم که مزین به عبارت «ما ملت شهادتیم» است، به صورت موقت در این میدان نصب می شود.

قنادنیا افزود: همچنین نمایشگر شهری در پل 25 آبان شهر اصفهان، به اکران تصاویر مرتبط با ایام شهادت حضرت زهرا (س) اختصاص یافته است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز