مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان جوان‌گرایی کند

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۲۳۳۱۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: به حوزه جوانان توجه داشته و مواظب باشید وقتتان صرفا صرف ورزش نشود، باید وکیل وصی جوانان این اداره کل باشید و اگر مقام معظم رهبری گفته‌اند باید جوان‌گرایی کنیم پس مدیرکل ورزش و جوانان نیز باید همه‌جا جوان‌گرایی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در مراسم تودیع مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معارفه سرپرست این اداره که امروز چهارشنبه 7 اردیبهشت ماه 1401 انجام شد، گفت: هر دولتی شاخصه‌ها و شعارهایی دارد و همه دولت‌ها خدمت کرده‌اند اما حواسمان باشد در جلسات تکریم و معارفه چون دولت هم عوض شده به گونه‌ای صحبت نکنیم که عملکرد نظام زیر سؤال برود.

محمدرضا جانثاری افزود: خدمات نظام جمهوری اسلامی در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است؛ و عزت عمومی، رشد در ابعاد مختلف و مواردی نظیر این را در هیچ دوره‌ای مشاهده نکرده‌ایم پس حواسمان به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

جانثاری تأکید کرد: باید بنا به گفته مقام معظم رهبری جهاد تبیین را جدی بگیریم چرا که امروز دشمن تلاشش را می‌کند تا صحنه را تیره‌وتار جلوه دهد؛ در همین حوزه ورزش اگر اکنون و گذشته را مقایسه کنیم و توجه و پیشرفتی که به‌عنوان‌مثال در حوزه ورزش بانوان وجود دارد را مقایسه کنیم متوجه خدمات نظام می‌شویم لذا باید خدمات مقدس نظام را تکریم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان بیان داشت: گفتمان دولت سیزدهم خدمت و کار بی‌حاشیه است؛ ما نباید وقت تلف کنیم و امکانات مردم را بیجا تلف کنیم بلکه باید حداکثر استفاده را از مکان و زمان ببریم.

وی افزود: در این دوره هیچ مدیری حق ندارد در جایگاه مدیریتی خود کاری کند که ظرفیتی هرز رود.

جانثاری تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های این دولت مردمی بودن است؛ درست که مدیر باید با مردم حشرونشر داشته باشد اما گفتمان این دولت از نظر مردمی بودن یعنی مدیر باید از ظرفیت و امکانات مردم برای خود مردم استفاده کند، باید اجازه دهد استعدادها شکوفا شود و باید در کاری که می‌خواهد انجام دهد از خود مردم نظرسنجی کند.

وی در رابطه با اداره کل ورزش و جوانان گفت: آنچه می‌تواند استان اصفهان را در کشور سرآمد کند این است که ورزش قهرمانی ما علاوه بر تربیت قهرمان پهلوان هم تربیت کند. چرا که ورزش هم مانند مدرسه محلی برای تعلیم و تربیت است.

جانثاری تأکید کرد: در این صورت قهرمان ما در کنار قهرمانی صفت پهلوانی هم خواهد داشت. لذا باید افق ما قهرمانان پهلوان باشد و در ایشان خصوصیاتی هم چون دین‌داری، مؤمنی، معتقد بودن، کشور دوستی، دشمن‌ستیزی و مهربانی و مدارا با مردم را پرورش دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان اظهار کرد: ما در حوزه فنی ورزش دخالتی نداریم اما به‌عنوان استانداری پشتیبان ورزش استان هستیم و دوست داریم ورزش استان به‌صورت جهشی حرکت کند.

وی تأکید خطاب به مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: به حوزه جوانان نیز توجه داشته و مواظب باشید وقتتان صرفا صرف ورزش نشود، باید وکیل وصی جوانان این اداره کل باشید و اگر مقام معظم رهبری گفته‌اند باید جوان‌گرایی کنیم پس مدیرکل ورزش و جوانان نیز باید همه‌جا جوان‌گرایی کند.

جانثاری افزود: به‌گونه‌ای رفتار کنید که تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان قدرت عرض‌اندام داشته باشند و برای حل مشکلات جوانان اعم از ازدواج جوانان و... از همه مسئولان استان مطالبه گری کنید.

وی تصریح کرد: به ثمر رسیدن این کار سخت است اما می‌توان آن را با همدلی انجام داد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مدیرکل قبلی هر کار می‌توانست انجام داد و از وی صمیمانه تشکر می‌کنیم و اکنون از آقای جواد محمدی توقع داریم وقت خود را صرف حاشیه نکرده و رویکرد جدیدی اتخاذ کند تا بر اساس آن بتواند کارها را محکم و بدون تلف کردن حتی یک دقیقه وقت انجام دهد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز