دعوت گستره مسئولین استان اصفهان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۰۱:۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۳۸۳۹
دعوت گستره مسئولین استان اصفهان برای حضور در راهپیمایی روز قدس
با فرارسیدن روز جهانی قدس، مسئولین استان اصفهان از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت گسترده به عمل آوردند و تمهیدات ویژه به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در نظر گرفته شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در آستانه روز جهانی قدس، استاندار اصفهان با صدور پیامی، مردم شهیدپرور، آگاه و همیشه در صحنه استان اصفهان  را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

در بخشی از متن پیام سید رضا مرتضوی آمده است:

«مسلمانان جهان با همگرایی و انسجام خود در پیروی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) این روز بزرگ را به نمادی ماندگار برای وحدت و همبستگی جهان اسلام با آزادیخواهان عالم در راستای دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی مبدل ساخته و نمایشی ژرف از اتحاد، همدلی و مودت به‌منظور رهایی قاطع مردم ستم دیده و بی‌پناه فلسطین متبلور می‌سازند. از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان دعوت می‌نمایم بار دیگر همگام با سایر هم‌وطنان، با حضور گسترده و پرشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در دفاع از حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و انزجار از سیاست‌های خصمانه مستکبران دنیا حضور و صلابت خویش را به نمایش بگذارند تا هرچه زودتر زمینه آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین محقق گردد.»

صهیونیست‌ها دشمن اساسی جمهوری اسلامی هستند

 هم‌چنین نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با دعوت عموم مردم برای راهپیمایی در روز جهانی قدس اعلام کرد: ضمن دعوت عموم شهروندان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: خدا را شاکریم که این راهپیمایی سال‌به‌سال قدرت و قوت بیشتری پیدا می‌کند.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد گفت: صهیونیست‌ها دشمن اساسی جمهوری اسلامی هستند و گرامی داشتن روز قدس در کشور‌های آمریکای لاتین – که حیاط‌خلوت آمریکا به شمار می‌آیند – نشان از عمق نفوذ ارزش‌ها انقلاب اسلامی در جهان است.

پیام رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت روز قدس

در ادامه این پیام‌ها رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز ضمن گرامیداشت روز قدس،  از شهروندان خداجوی اصفهان و کارکنان شهرداری دعوت کرد تا هم گام با سیل خروشان مردم انقلابی اصفهان در راه‌پیمایی روز قدس حضور یابند. 

در بخشی از پیام محمد نورصالحی آمده است:

«روز قدس به واقع یک روز جهانی، متعلق به تمام آزادگان و آزادی خواهان گیتی است. آنانی که به ندای حق‌طلبی لبیک  می‌گویند. آنانی که از هرگونه ظلم‌پذیری سرباز می‌زنند و در یک‌کلام آنانی که خواهان جهانی عاری از خشونت، جنگ، تبعیض و ناجوانمردی هستند.

این‌جانب و اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن دعوت از شهروندان خداجوی اصفهان و کارکنان خدوم شهرداری هم گام با سیل خروشان مردم انقلابی اصفهان در راه‌پیمایی روز قدس حضور یافته و عملا  انزجار خود از رفتارهای ددمنشانه صهیونیسم غاصب و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را اعلام خواهیم داشت و با حمایت از رزمندگان و جهادگران محور مقاومت و در پرتو نصرت الهی تا آزادی کامل این بخش جدایی‌ناپذیر از پیکره جهان اسلام از هیچ کوششی دریغ نورزیده و از پای نخواهیم نشست.»

راهپیمایی روز قدس، شکوه وحدت مسلمانان جهان برای آزادی بیت‌المقدس است

همچنین مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان نیز با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: حضرت امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند که وحدت همه مسلمین را فراهم سازد و کلیدواژه‌ای باشد که در طول زمان مظلوم از ذهن مردم جهان محو نشود.

کریم زارع با بیان اینکه «روز قدس» یادگار بزرگ بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که با هدایت روشنگرانه و قاطعانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) زنده و پابرجاست، اظهار داشت: کلیدواژه روز قدس می‌تواند نشان‌دهنده همه مظلومان عالم در سرتاسر جهان و نابودکننده همه ظالمان باشد.

وی راهپیمایی روز جهانی قدس را روز اعلام انزجار از استکبار جهانی دانست و ادامه داد: امسال با فروکش کردن بیماری کرونا، راهپیمایی در این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از مردم استان دعوت می‌شود با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و شکوه وحدت مسلمانان برای آزادی بیت‌المقدس را به جهانیان نمایان کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امدادگران، در مسیرهای راهپیمایی و مصلاهای نماز جمعه در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردم گران‌قدر استان برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد و مردم فلسطین هستند.

بیانیه انتظامی استان اصفهان در گرامیداشت روز قدس

فرماندهی انتظامی استان اصفهان نیز ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان دعوت کرد تا با حضور منسجم و پرشور در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت کنند.

در متن بیانیه فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است:

«روز قدس یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و روز همنوایی و دادخواهی مردم عالم از ملت مظلوم و ستم‌کشیده فلسطین است و مجموعه انتظامی استان اصفهان همواره حمایت از مظلومان و محرومان در هرکجای این کره خاکی را وظیفه خود می‌داند.

بر این اساس ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودکش صهیونیستی از همه مردم استان دعوت می‌کند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری منسجم و پرشور داشته فریاد دادخواهی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

گفتنی است نیروهای پلیس اصفهان و خانواده‌های آنها نیز همدوش و همراه با امت حزب‌الله امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و بیزاری و انزجار خود را از رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام می‌کنند.»

راهپیمایی روز قدس فقط به‌صورت پیاده است

در همین خصوص رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اعلام کرد:‌ راهپیمایی روز قدس فقط به‌صورت پیاده بوده و تردد هرگونه موتورسیکلت بویژه موتورسیکلت‌های سنگین چه به شکل انفرادی و یا سازمان‌یافته در راهپیمایی روز قدس ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: بدیهی است پلیس از تردد آنها جلوگیری و نسبت به توقیف موتورسیکلت‌های سنگین غیرمجاز و فاقد پلاک اقدام‌ می‌کند.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز