سمینار آموزشی پرواز ترمیک در اصفهان برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۲۷۳۹۳
سمینار آموزشی پرواز ترمیک در اصفهان برگزار می شود
رییس کمیته ورزش های هوایی هیات انجمن های ورزشی اصفهان از برگزاری سمینار آموزشی پرواز ترمیک (طولانی مدت و با مسافت دور) در این کلانشهر با تدریس "بورخارد مارتنز" مدرس بین المللی و مرجع پرواز مسافت از آلمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا غزنوی در این ارتباط اظهارداشت: این رویداد آموزشی ورزشی پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۱۴ تا ۲۱ با حضور بالغ بر ۱۵۰ خلبان، مربی و ورزشکار ورزشهای هوایی از سراسر کشور در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این سمینار ارتقای سطح علمی خلبانان و مربی های کشورمان است افزود: مباحثی همچون پرواز طولانی مدت با پاراگلایدر و بدون موتور و پرواز فرا منطقه ای، انتخاب تجهیزات مناسب، و آموزش مسائل ایمنی و امنیتی، افزایش سرعت پرواز و نگهداری و حفظ تحهیزات در این دوره آموزش داده می شود.

رییس کمیته ورزش های هوایی اصفهان خاطرنشان کرد: قدردانی از پیشکسوتان و بزرگان این رشته در کشور از دیگر برنامه های جانبی سمینار یاد شده است.

همچنین  رییس هیات انجمن های ورزشی اصفهان  در این ارتباط گفت: این استان از لحاظ موقعیت جغرافیایی و شرایط موجود مکان مناسبی برای توسعه ورزش‌های هوایی و برگزاری سمینارهای آموزشی مرتبط با این رشته است.

حمیدرضا غزنوی افزود: فضای موجود و اماکن مختلف طبیعی و غیر طبیعی در استان اصفهان برای آموزش ورزش‌های هوایی بسیار مفید و ارزشمند است که می‌تواند میزبان برنامه‌های مختلف منطقه‌ای و بین المللی باشد.

وی اضافه کرد: وجود انواع کوهستان‌ها با حالات و ارتفاعات گوناگون، تپه‌ها و دیگر عرصه‌های طبیعی ظرفیت مناسبی در استان اصفهان برای گسترش رشته های زیرمجموعه ورزش‌هایی هوایی مانند پاراگلایدر و پاراموتور در مسافت های دور و نزدیک است.

رییس هیات انجمن های ورزشی اصفهان با بیان اینکه این ظرفیت همچنین می‌تواند برای توسعه گردشگری ورزشی نیز مورد استفاده قرار گیرد، خاطرنشان کرد: بدون شک علاقه مندان داخلی و خارجی متعددی در این زمینه حاضر به همکاری و سرمایه گذاری هستند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز