سمینار آموزشی پرواز ترمیک با حضور ۴ مدرس خارجی در اصفهان

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۱:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۸۳۸۵
سمینار آموزشی پرواز ترمیک با حضور ۴ مدرس خارجی در اصفهان
سمینار یک روزه آموزشی پرواز ترمیک (طولانی مدت و با مسافت دور) با حضور ۴ مدرس خارجی در سالن همایش های هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان،  بیش از  ۲۴۰ خلبان، مربی و ورزشکار ورزشهای هوایی از سراسر کشور دیروز (پنجشنبه- ۲۲ اردیبهشت ماه)  در  سمینار آموزشی پرواز ترمیک ( طولانی مدت و با مسافت دور ) شرکت کردند.

بورخارد مارتنز ، میشل بوروشارت و تیلمان گوتبراف از آلمان و ورنر لوئی دولت از اتریش مدرس این کلاس بودند.

در  این سمینار موضوعاتی همچون پرواز طولانی مدت با پاراگلایدر و بدون موتور و پرواز فرا منطقه‌ای، انتخاب تجهیزات مناسب، همچنین آموزش مسائل ایمنی و امنیتی، افزایش سرعت پرواز و نگهداری و حفظ تجهیزات برای شرکت کنندگان گفته شد و به سئوالات مطرح شده در این زمینه ها نیز پاسخ داده شد.

در پایان این سمینار یک روزه گواهینامه با امضا بورخارد  ماتنز ( پدر علم پرواز  واز مدرسان بین المللی  پرواز  در جهان)  و همچنین محمدرضا غزنوی رئیس کمیته روزش های هوایی هیئت انجمن های ورزشی اصفهان به تمامی شرکت کنندگان داده شد.

همچنین در حاشیه این سمینار  از مهدی معطری (پدر پرواز ایران) و علیرضا اثنی عشری ( از رکورد داران پرواز متریک با +۴۰۰ کلیومتر) از تهران  و مهدی خبره دست ( بنیان گذار  تکنیک های گرند هندگلز در ایران) از یزد  به عنوان پیشکسوتان و اساتید پرواز ایران و فاطمه افتخاری، حمیدرضا غزنوی و مسعود رحیمی و محمد سمنانی و محمدرضا غزنوی از اصفهان به همراه پدر و مادر آنها  تقدیر شد.

از حاشیه های این سمینار تعجب مدرسان خارجی این دوره از تعداد خلبان ایرانی و توانایی آنها بود و تصور می کردند در این دوره قرار است با تعداد کمی در مورد پرواز گفت و گو داشته باشند و دیدن این تعداد شرکت کننده جای تعجب آرد و آینده بسیار خوب برای این رشته ، برخلاف سایر دوره ها که از مدرسان تقدیر می شد مدرسان خارجی هدایایی به همکاران ایرانی خود اهدا کردند و در مقابل هدایا و سوغات اصفهان را به یادگار دریافت کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز