شیرجه قابلیت مدال اوری دارد

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۰:۲۱
کد خبر: ۳۲۸۸۹۰
شیرجه قابلیت مدال اوری دارد
شیرجه قابلیت مدال اوری دارد

سرپرست تیم ملی شیرجه و مسئول کمیته شیرجه هیئت استان اصفهان گفت: شیرجه یک‌رشته پرمدال و المپیکی است و مسئولان ورزش کشور باید اهمیت بیشتری به این رشته بدهند.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در  اصفهان، اظهارکرد: در مسابقات رده سنی بانکوک، 6 شیرجه رو، یک مربی و یک سرپرست شرکت داشتند که در گروه بزرگ‌سالان، مجتبی ولی پور به دو مدال دست پیدا کرد.

وی ادامه داد: در مجموع شیرجه روهای ایرانی موفق شدند 9 مدال کسب کنند که کسب این تعداد مدال در یک دوره، تاکنون سابقه نداشته است.

محمدی افزود: با وجودی که در مسابقات بانکوک، کشورهای قدرتمند آسیایی حضور داشتند، تیم ملی کشورمان موفق شد نتایج قابل قبولی کسب کند.

سرپرست اصفهانی تیم ملی شیرجه، تصریح کرد: سطح مسابقات رده سنی آسیایی بالا بود و تیم‌های آسیایی با نفرات برتر خود شرکت کرده بودند.

وی با بیان اینکه فدراسیون از نتایج کسب شده توسط شیرجه روهای ایرانی رضایت دارد، یادآور شد: با توجه به عملکرد خوبی که تیم ملی در این رقابت‌ها داشت، استقبال خوبی از تیم در بازگشت از بانکوک صورت گرفت.

محمدی افزود: با توجه به عملکرد خوب ولی‌پور در این رقابت‌ها، وی شانس خوبی برای کسب سهمیه المپیک دارد و می‌توانیم امیدوار باشیم که در رقابت‌های المپیک آینده در این رشته نماینده داشته باشیم.

مسئول کمیته شیرجه هیئت شنای استان اصفهان با بیان اینکه این استان نماینده‌ای در مسابقات آسیایی بانکوک نداشت، گفت: دو شیرجه‌رو اصفهانی به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند، اما نتوانستند در مرحله نهایی، در جمع نفرات اعزامی به این رقابت‌ها قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: شیرجه یک رشته پرمدال و المپیکی است و مسئولان ورزشی باید اهمیت بیشتری به این رشته بدهند، همان‌طوری که در مسابقات بانکوک توانستیم 9 مدال کسب کنیم.

نظر شما