امور اجتماعی فرهنگی استانداری اصفهان برگزار کرد

نشست با اعضای سمن های فرهنگی ،ورزشی و جوانان

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۰۷:۳۰:۱۷
کد خبر: ۴۱۸۷۷۶
نشست با اعضای سمن های فرهنگی ،ورزشی و جوانان
مدیرکل اموراجتماعی فرهنگی استانداری اصفهان هدف از برگزاری نشست با سمن های موجود در اصفهان را فعال سازی و بکار گیری آنها در جهت خدمت رسانی به مردم اعلام کرد.

به گزارش برنا از اصفهان محمود ابراهیمی در حاشیه نشست با اعضای سمن هایی که در حوزه فرهنگی ، ورزش و جوانان فعالیت می کنند به خبرنگار برنا گفت: در استانداری اصفهان قرار گذاشتیم در سال جدید بحث سمن ها(نهادهای غیر مردمی) را به صورت جدی دنبال و به سمن هایی که فعالیتی ندارند و یا فعالیت آنها کم است کمک کنیم تا به مردم خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید به دنبال افزایش کمی و کیفی خدمات سمن ها است و می خواهیم با استفاده از مردم در کلیه زمنیه ها از نهاد های مردمی دعوت به کار کنیم تا به سایر اعضای جامعه خدمت رسانی کنند.

مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری اصفهان اضافه کرد: برنامه استانداری در برگزاری جلسات با اعضاء سمن ها در راستای توانمندسازی و تخصصی کردن فعالیت های این نهادهای غیر دولتی و البته مردمی است و قصد داریم برفعالیت آنها جهت ارتقاء و افزایش خدمات شان نظارت کنیم.

محمودی با شاره به تشکیل دفتر برای سمن ها در استانداری خاطر نشان کرد: برنامه داریم تا سمن سرا را افتتاح کنیم و به دنبال مکان مناسبی برای آن هستیم. معتقدیم با افتتاح دفتری برای سمن ها به عنوان سمن سرا می توانیم شاهد حضور جدی تر جوانان و سمن ها در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز