هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان برگزار می کند

جشنواره ملی زاینده رود با ورزش های مهیج و نشاط آور

۱۳۹۵/۰۳/۲۹ - ۱۵:۳۵:۴۷
کد خبر: ۴۱۹۲۴۲
جشنواره ملی زاینده رود با ورزش های مهیج و نشاط آور
رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان از برگزاری مسابقات ورزشی مختلف با نام جشنواره ملی زاینده رود در تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش برنا از اصفهان حمید رضا غزنوی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در 17 رشته ورزشی تحت پوشش هیات و به مدت سه روز بعد از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.این جشنواره با سه موضوع ورزش، شهروند و محیط زیست برگزار می شود.

وی ادامه داد:جشنواره ملی زاینده رود با هدف نمایش مشکلات زیست محیطی در غالب ورزش و درکنار زاینده رود خشک که بزرگ ترین مطالبه مردم اصفهان است برگزار خواهد شد. مراسم افتتاحیه این جشنواره در شانزدهم تیرماه در روز عید فطر در ورزشگاه آبشار برگزار می شود.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان افزود: قصد داریم سه روز شاد و مهیج را برای همشهریان عزیزمان رقم بزنیم. این کار با مشارکت شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی، صدا و سیما، شورای اسلامی شهر، هوانیروز و میراث فرهنگی در حاشیه رودخانه زاینده رود از پل خواجو تا پل شهرستان انجام خواهد شد.

غزنوی خاطرناشن کرد: فدراسیون انجمن های ورزشی تایید کرده که تاکنون کاری به این شکل در سطح کشور انجام نشده است و برای اولین بار اصفهان جشنواره مسابقات مهیج ورزشی را در رشته هایی چون بانجی جامپینگ، دارت، فوتبال رومیزی، ماشین و هلی کوپترخانگی کنترلی، سافت بال، ایرهاکی، بالن سواری، پرواز برفراز آسمان شهر، پرواز نمایشی هواپیماهای رادیو کنترلی و بازی های الکترونیک را برای شهروندان برگزار می کند.

وی یادآور شد: در کنار مسابقات و ورزش هایی که برای شهروندان عزیز تدارک دیده ایم، مسابقات کشوری راگبی زیر 16 سال کشوری و سافت بال را با حضور تیم هایی از گرجستان و عراق برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقات کافی است در این سه روز در محل برگزاری جشنواره ملی زاینده رود حاضر شوند و برای ثبت نام اقدام کنند. رشته های بانجی جامپینگ، بالن سواری و پرواز بر فراز آسمان شهر تنها رشته هایی هستند که باید با مراجعه به دفتر هیات و یا تماس با شماره زیر و نیز ایمیل آدرس هیات ثبت نام کنند.

32206056

info@epsaf.ir

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز