مشارکت آموزش و پرورش با سازمان میراث فرهنگی

حفظ هویت تاریخی مردم اصفهان با همکاری میراث بانان افتخاری

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۹:۲۵
کد خبر: ۴۲۲۷۸۶
حفظ هویت تاریخی مردم اصفهان با همکاری میراث بانان افتخاری
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: کمیته تخصصی توسعه گردشگری و صنایع دستی شهرستان اصفهان با حضور میراث بانان افتخاری و همچنین با جلب مشارکت کانونهای باز نشستگان استان، به زودی در شهرستان اصفهان راه اندازی خواد شد.

به گزارش برنا از اصفهان فریدون اله یاری در نشست انجمن میراث فرهنگی شهرستان اصفهان که با حضور فرماندار و تنی چند از مدیران شهرستان و اعضاء انجمن های دوستداران میراث فرهنگی شهرستان اصفهان همراه بود تأکید کرد: با جلب همکاری میراث بانان اصفهانی که به صورت افتخاری با میراث فرهنگی همکاری می کنند از هویت تاریخی مردم اصفهان حفاظت خواهیم کرد.

به نقل از  روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ وی با اشاره به دست آوردهای این نشست اظهار داشت: در این نشست که با حضور فرماندار اصفهان همراه بود، مقرر گردید تا تمام نهادهای اداری شهرستان که فعالیتهای آنها در امر میراث فرهنگی ملموس است، جهت مشارکت در امر حفاظت از میراث فرهنگی دعوت به همکاری شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان افزود: مقرر شد تا تمامی میراث بانان افتخاری شهرستان شناسایی شده و پس از طی شدن مراحل اداری جهت آنان کارت شناسایی صادر گردد تا بدین وسیله با جلب همکاری آنان به حفظ هویت تاریخی مردم اصفهان بپردازیم.

اله یاری ادامه داد: در این نشست تصویب شد تا خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان به ویژه شهرستان اصفهان جهت فرهنگ سازی در راستای حفظ میراث فرهنگی با سازمان میراث فرهنگی مشارکت نمایند.

وی تصریح کرد: کمیته تخصصی توسعه گردشگری و صنایع دستی شهرستان با حضور میراث بانان افتخاری و همچنین با جلب مشارکت کانونهای باز نشستگان استان، در راستای استفاده از تجارب ارزشمند این عزیزان به زودی در شهرستان اصفهان راه اندازی خواد شد. 

نشست انجمن میراث فرهنگی شهرستان اصفهان با حضور مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فرماندار شهرستان اصفهان و تنی چند از مدیران شهرستان و همچنین مدیران انجمن های دوستداران میراث فرهنگی شهرستان در محل فرمانداری اصفهان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز