اسرائیل باید از بین برود

سالک: ایران ترسی ندارد که به گوید به مردم فلسطین سلاح می دهد

۱۳۹۵/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۷:۲۲
کد خبر: ۴۲۵۲۴۳
سالک: ایران ترسی ندارد که به گوید به مردم فلسطین سلاح می دهد
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیش از خطبه های نماز جمعه و همزمان با روز قدس گفت:امنیت پایدار ایران در گرو محو اسرائیل است.

به گزارش برنا از اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی ادامه داد: سازمان ملل چشم خود را بر روی اقدامات رژیم غاصب صهیونیست بسته است.

وی به شرایط کنونی فلسطین اشاره و بیان کرد: شرایط کنونی مردم فلسطین درست نیست، چنانچه ما شاهد آتش سوزی در یک زندان اسرائیل، تشدید سیاست بازداشت زنان و دختران فلسطین و مواردی نظیر آن در آغاز انتفاضه جدید هستیم چنانچه رژیم صهیونیست برق غزه را قطع کرده و در ماه مبارک رمضان آب را نیز در این منطقه قطع کرده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی محرومیت بیش از پنج هزار و ۲۰۰ کودک فلسطینی از تحصیل را از دیگر اقدامات این رژیم غاصب بر شمرد و افزود: متاسفانه سازمان ملل چشم خود را بر روی این مسائل بسته است.امروز چه باید کرد که سران حقوق بشر تسلیم دلارهای عربستان هستند.

نماینده مردم اصفهان در ادامه سخنان خود با انتقاد از اقدامات اخیر ترکیه بیان کرد: اما این نکته قابل توجه است که آخرین مسئله ای که توسط ترکیه انجام شده، تنظیم قرارداد عادی سازی روابط میان اسرائیل و ترکیه است و ترکیه اکنون نوکر دست بسته اسرائیل است.

سالک تاکید کرد: ایران باید روابط خود را با ترکیه کاهش دهد چرا که  آنها نمی توانند برای مسلمان نقشی داشته باشند.

وی در ادامه به رویارویی جهان غرب با جهان اسلام اشاره نمود و گفت: باید بدانید اکنون جوانان مملکت با اصل استکبار می جنگند.

این نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید شاهد محو اسرائیل در سرزمین های اشغالی باشیم، گفت: رسالت جمهوری اسلامی در فریضه دفاع از فلسطین است و به طور قطع حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به امام خامنه ای است.

سالک در ادامه با تاکید بر اینکه باید دشمن شناسی را ترویج داد و در دفاع از حقوق مظلومین دفاع کنیم گفت: جمهوری اسلامی ایران ترسی از بیان این نکته ندارد که بگوید ما در شاخه نظامی به مردم مظلوم فلسطین سلاح می دهیم و در شاخه های اجتماعی ، مادی و معنوی هم حمایت داریم  و از مردم مظلوم فلسطین، عراق و ... حمایت می کنیم.

این نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به بیان تفاوت حمایت از حقوق بشر از نگاه اسلام و حقوق بشر آمریکایی پرداخت و گفت: معنی حقوق بشر از نظر آمریکا و رژیم صهیونیست خون و خون ریزی، بمباران بیش از ۳۰ کشور جهان، اعدام گسترده سیاه پوشان، نسل کشی سرخ پوستها، قربانی کردن بیش از یک میلیون نفر به بهانه ۱۱ سپتامبر است.

سالک بیان کرد: سرنگونی دولتهای مستقل، حمایت از گروه های تروریستی،  داشتن زندان های مخوف در ۶۶ کشور دنیا از دیگر معانی حقوق بشر آمریکایی است.

وی با بیان این نکات تاکید کرد اینجاست که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل معنا می دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز