معاون فروش و بازاریابی مجتمع فولاد مبارکه

رشد قابل ملاحظه فروش و ثبت سفارش محصولات فولادمبارکه

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۸:۲۲
کد خبر: ۴۳۰۳۶۳
رشد قابل ملاحظه فروش و ثبت سفارش محصولات فولادمبارکه
معاون فروش و بازاریابی مجتمع فولاد مبارکه گفت: دستیابی به رکورد ماهیانه حمل 598 هزار تن انواع محصولات در اردیبهشت ماه از موفقیت های قابل توجه این شرکت در زمینه تحویل محصول به مشتریان است.

به گزارش برنا از اصفهان محمود اکبری با اشاره به اینکه فولاد مبارکه با فروش و ثبت سفارش یک میلیون و 662 هزارتن انواع محصولات خود به رشد قابل ملاحظه ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته دست یافت، اظهار داشت: این امر با توجه به افزایش نسبی تقاضا در بازار و رسالت این شرکت در تأمین حداکثری نیاز بازار داخلی حاصل شده است.

وی با اشاره به سهم فروش محصولات مختلف، افزود: حدود 66 درصد مربوط به محصولات گرم، 29 درصد محصولات سرد و اسیدشویی و 5 درصد هم مربوط به محصولات پوششدار شامل قلع اندود، گالوانیزه و رنگی اختصاص پیدا کرد و بیشترین رشد ثبت سفارش در بخش محصولات گرم رخ افتاده است.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با اشاره به رشد نسبی تقاضا برای محصولات فولاد مبارکه و سیاست گذاری این شرکت، ادامه داد: برای تامین حد اکثری نیاز بازار داخل و از جمله در بخش لوله و پروفیل، در مجموع فروش کالا به این صنعت با رشد بی سابقه 352 درصد نسبت به سال قبل مواجه شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور مداوم در بازارهای بین المللی و صادراتی بعنوان یک هدف استراتژیک، در این مدت حدود 20 درصد محصولات به این بخش اختصاص یافته است.

اکبری با اشاره به محصولات تولیدی این شرکت اظهار داشت: با توجه به تنوع و گستردگی زیاد محصولات تولیدی در فولاد مبارکه، بازار داخلی بر اساس نوع و زمینه مصرف محصولات، تقسیم بندی شده و برنامه های بازاریابی و فروش متناسب با آن اتخاذ می شود.

وی گفت: تولیدکنندگان لوله و پروفیل ساختمانی، صنایع فولادی و فلزی، صنایع خودرو سازی، تجهیزات فلزی سنگین و لوله های انتقال سیالات بزرگترین مشتریان فولاد مبارکه محسوب می شوند که بیشترین رشد فروش در بخش لوله و پروفیل ساختمانی و صنایع فولادی و فلزی انجام شده است.

اکبری با اشاره به رویکرد دیگری که در راستای اهداف استراتژیک سازمان همواره در فولاد مبارکه مورد توجه قرارگرفته، افزود: توسعه محصولات با تمرکز بر تولید و فروش محصولات ویژه با ارزش افزوده بالا ست.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با اشاره به رویکرد دیگری که در راستای اهداف راهبردی سازمان همواره در فولاد مبارکه مورد توجه قرارگرفته است، گفت:توسعه محصولات با تمرکز بر تولید و فروش محصولات ویژه با ارزش افزوده بالا از جمله این اهداف است.

وی با بیان اینکه انسجام و همدلی در مجموعه فولاد مبارکه همواره رمز موفقیت وسرآمدی سازمان محسوب می شود، اظهار داشت: درسه ماهه اول سال جاری حجم فروش محصولاتی نظیر انواع ورق های API مورد نیاز صنایع نفت و گاز، ورقهای IF و میکروآلیاژی مورد نیاز صنایع خودرو سازی به بیش از 500 هزار تن رسیده که سهم 31 درصدی از کل فروش را شامل می شود.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با بیان اینکه این شرکت در این دوره در زمینه تحویل محصول به مشتریان نیز موفقیت های قابل توجهی به دست آورده است، اظهار داشت: دستیابی به رکورد ماهیانه حمل 598 هزار تن انواع محصولات در اردیبهشت ماه از آن جمله است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز