وضعیت نامناسب سیستم حمل و نقل عمومی در اصفهان

دوسال دیگر تراموا به اصفهان می آید

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۶:۱۹
کد خبر: ۴۳۴۰۴۲
دوسال دیگر تراموا به اصفهان می آید
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد راه‌اندازی بی آر تی میدان جمهوری تا میدان استقلال باشیم.

به گزارش برنا از اصفهان علیرضا صلواتی با بیان اینکه راه‌اندازی تراموا به دو سال زمان نیاز دارد، افزود: برای رفع خلاء سیستم حمل و نقلی در این بازه زمانی خط تندرو از زیر پل خیابان امام خمینی (ره) را به روش جدید، به‌روز، هوشمند و هدایت‌شده اجرا می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد راه‌اندازی بی آر تی میدان جمهوری تا میدان استقلال برای استفاده شهروندان مناطق دو، هشت و ۱۱ اجرایی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان بیان اینکه اصفهان شهر حساسی است و برای راه‌اندازی سیستم حمل و نقلی ترن هوایی نمی‌توان این طرح را با توجه به سیمای شهری استفاده کرد، گفت: از این رو مترو و بی آر تی در اولویت است.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی در اصفهان وضعیت خوبی ندارد و میانگین سنی این ناوگان ۸.۵ سال است، اظهار داشت: بیش از هشت سال است که دولت اتوبوس جدیدی نداده است و بودجه و اعتبارات نیز رو به نزول است.

صلواتی با بیان اینکه عدم همکاری دستگاه‌های خدماتی و تاسیساتی برای ما معضل آفرین شده است، اظهار داشت: امیدواریم با مدیریت واحد شهری و یا حداقل هماهنگی واحد شهری معضلات ایجاد شده از سوی دستگاه‌های خدماتی برطرف شود.

وی که معتقد است حمل و نقل عمومی برای شهرداری فقط هزینه است، اضافه کرد: در این راستا شهرداری همه توان خود را برای ارائه خدمات بهتر در این زمینه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه با ادغام دو فاز بی. آر.تی حجم مسافران بالاتر رفته است، افزود: از این رو ساماندهی کاهش حجم مسافران با جدا کردن خط آزادی قائمیه در دستور کار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز