استاندار اصفهان:

مشکل در ایجاد عدالت مالیاتی بین شرکت ها و افراد است

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۹:۳۹
کد خبر: ۴۸۵۹۱۴
مشکل در ایجاد عدالت مالیاتی بین شرکت ها و افراد است
استاندار اصفهان در دیدار معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مردم با پرداخت مالیات مشکلی ندارند بلکه آن ها خواستار ایجاد عدالت مالیاتی هستند.

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در دیدار محمد ابراهیم طریقت، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور با ایشان، با بیان اینکه مردم با پرداخت مالیات مشکلی ندارند، اظهارداشت: در حال حاضر مشکل در ایجاد عدالت مالیاتی بین شرکت ها و افراد است.

وی افزود: شناسایی فرارهای بزرگ مالیاتی ساز و کار خود را دارد که باید اقدام شود که در این صورت فشار از روی افراد عادی برداشته می شود و یک عدالت مالیاتی به وجود می آید که بسیار موثر خواهد بود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیریت استان در نظر دارد که سرمایه گذاران خارجی را جذب نماید، افزود: تلاش می شود در سفر مقامات کشورهای مختلف به اصفهان، تصویر درستی از این استان و کشور ارائه شود بطوری که بیشترین اثرگذاری ذهنی میهمانان خارجی در خصوص ایران از اصفهان آغاز می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این دیدار بر شفاف سازی مالیاتی تاکید کرد و افزود: ایجاد اعتماد مردم در این بخش بسیار مهم و اساسی است.

محمد ابراهیم طریقت با اشاره به اینکه پیگیری های خوبی در راستای ایجاد عدالت مالیاتی صورت گرفته است، اظهارداشت: اجرای کامل سیستم جامع مالیاتی می تواند در راستای ایجاد عدالت مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی موثر باشد که به جد پیگیر این موضوع می باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز