تجاوز از سرعت مجاز سواری سمند

دوتن کشته و چهار مجروح در محور مواصلاتی استان اصفهان

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۷:۵۱:۴۷
کد خبر: ۴۸۵۹۶۳
دوتن کشته و چهار مجروح در محور مواصلاتی استان اصفهان
سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو و بی مبالاتی از سوی رانندگان دو دستگاه خودروی سواری سمند ، مرگ دو تن و مجروح شدن چهار نفر را در محورهای مواصلاتی استان رقم زد.

به گزارش برنا از اصفهان، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ساعت 22 و 41 دقیقه شب گذشته در محور " میمه به دلیجان" یک دستگاه سواری سمند با کشنده ماک برخورد کرد که بلافاصله عوامل گشت پلیس راه شاهین شهر - کاشان به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ حسین پورقیصری  با بیان اینکه تجاوز از سرعت مجاز سواری سمند علت وقوع این حادثه بوده افزود: متاسفانه براثر برخورد شدید خودرو، راننده 35 ساله سواری سمند به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو سرنشین دیگر آن مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت:همچنین ساعت 18 و 30 دقیقه شب گذشته نیز یک دستگاه سواری سمند در محور مبارکه به بروجن به علت عدم توجه به جلو از جاده خارج و دچار واژگونی شد که عوامل گشت پلیس راه اصفهان- شیراز به محض اطلاع از موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ پور قیصری اظهار داشت: در این حادثه نیز راننده خودرو که جوانی 27 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو سرنشین دیگر خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

 

 

 

 

نظر شما