مراسم ویژه باشگاه ذوب آهن برای همدردی با آتش نشانان حادثه پلاسکو

برای حمایت از کارگران زحمتکش ساختمان پلاسکو، پوشاک ایرانی می خریم

۱۳۹۵/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۱:۲۴
کد خبر: ۵۱۰۴۰۳
برای حمایت از کارگران زحمتکش ساختمان پلاسکو، پوشاک ایرانی می خریم
بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بازوبند مشکی سوگواری و با زیرپیراهن هایی با تصویر یک آتش نشان قهرمان در زمین مسابقه حاضر شدند که "سید محمدرضا حسینی" تنها گلزن این مسابقه، پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش ذوب آهن این تصویر را در جلوی تماشاگران بازی و دوربین های تلویزیونی و دوربین عکاسان به نمایش درآورد.

به گزارش سایت باشگاه؛ درحاشیه مسابقه دوتیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان که عصر روز گذشته در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با نتیجه یک برصفر به سود تیم فوتبال ذوب آهن پایان پذیرفت، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی و فعالیت های فرهنگی خود و با توجه به اتفاق اخیر آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو تهران که به شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار منجر شد، مراسمی را برگزار کرد.

درابتدای مسابقه و با پخش نماهنگ "آب و آتش" احسان خواجه امیری از اسکوربورد ورزشگاه، همگی بازیکنان و کادر فنی دو تیم و داوران مسابقه با اهدای شاخه گلی بر یادمان آتش نشان ها در کنار زمین مسابقه، از این عزیزان جان برکف تجلیل کردند.

پیش ازشروع مسابقه نیز با اعلام گوینده ورزشگاه، کلیه حاضران در ورزشگاه به یاد و خاطره شهدای آتش نشان یک دقیقه سکوت کردند

همچنین بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بازوبند مشکی سوگواری و با زیرپیراهن هایی با تصویر یک آتش نشان قهرمان در زمین مسابقه حاضر شدند که "سید محمدرضا حسینی" تنها گلزن این مسابقه، پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش ذوب آهن در دقیقه 14 این مسابقه، این تصویر را در جلوی تماشاگران بازی و دوربین های تلویزیونی و دوربین عکاسان به نمایش درآورد.

دربین دونیمه نیز باهماهنگی و اجرای روابط عمومی واموربین الملل باشگاه، ازچند نفرآتش نشانان غیورمراکز آتش نشانی فولادشهر و کارخانه ذوب آهن، توسط سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن و تنی چند ازمسئولین حاضر در ورزشگاه فولادشهر، تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

درضمن بنری با جمله "برای حمایت از کارگران زحمتکش ساختمان پلاسکو، پوشاک ایرانی می خریم."  با امضاء روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان درمقابل جایگاه اصلی ورزشگاه نصب شده بود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز