دیدار هیأت ورزشی فرانسوی با شهردار اصفهان

شهرداری اصفهان و فدراسیون ورزش همگانی فرانسه به دنبال راه‌های همکاری

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۹:۲۷
کد خبر: ۵۲۴۸۸۴
شهرداری اصفهان و فدراسیون ورزش همگانی فرانسه به دنبال راه‌های همکاری
رئیس فدراسیون ورزش همگانی فرانسه به امنیت ایران و اصفهان اشاره کرد و گفت: واقعاً برای ما تعجب‌برانگیز بود که ایران امنیت بالایی دارد و اگر مکان تاریخی مانند سی و سه پل در کشور فرانسه وجود داشت، در هر قسمتی از آن یک مأمور پلیس قرار می‌دادند.

به گزارش برنا از اصفهان،رئیس فدراسیون ورزش همگانی فرانسه و هیأت همراه با شهردار اصفهان و مسئولان ورزش استان دیدار و گفتگو کردند

این مراسم با حضور اعضای 2 هیأت ورزش همگانی و ورزش روستایی از اصفهان و فدراسیون ورزش همگانی فرانسه در شهرداری اصفهان برگزار شد.

مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان، مهدی اسدی رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان و علیرضا امینازاده سرپرست هیأت ورزش همگانی استان در این نشست حضور داشتند.

همچنین از هیأت فرانسوی «ژان لویی پروو» رئیس فدراسیون ورزش همگانی فرانسه، «ژان میشل ویبوم» مسئول امور بین‌المللی فدراسیون ورزش همگانی فرانسه و «گزاویه ژولین» کارشناس ورزش فرانسه به همراه یاسمن مویدی رئیس انجمن ورزش «دِرای تونیک» کشور حضور داشتند.

در ابتدای این نشست محمد سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان توضیحاتی مختصر در مورد شهر اصفهان داد و پس از آن شهردار اصفهان توضیحاتی کامل در خصوص آثار باستانی و قدمت شهر اصفهان و همچنین فعالیت‌های ورزشی این شهر به میهمانان فرانسوی ارائه داد.

سپس ژان لووی پروو رئیس فدراسیون ورزش همگانی فرانسه به بازگو کردن جذابیت‌ها و میهمان نوازی ایرانی‌ها و همچنین جذابیت‌های شهر اصفهان پرداخت و پس از آن توضیحاتی را در مورد فعالیت‌های فدراسیون ورزش همگانی فرانسه ارائه کرد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به افتخارات کسب شده در ورزش قهرمانی توسط ورزشکاران ایرانی و اصفهانی در سطح بین‌المللی پرداخت و پس از آن علی قاسمی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری به بازگو کردن فعالیت‌های ورزش همگانی و محلات در سطح شهر اصفهان پرداخت.

در ادامه، رئیس فدراسیون ورزش همگانی فرانسه به امنیت ایران و اصفهان اشاره کرد و گفت: واقعاً برای ما تعجب‌برانگیز بود که ایران امنیت بالایی دارد و اگر مکان تاریخی مانند سی و سه پل در کشور فرانسه وجود داشت، در هر قسمتی از آن یک مأمور پلیس قرار می‌دادند. حتی ما با خیال راحت در مکان های مختلف اصفهان رفت و آمد می‌کردیم.

پس از آن مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان به ارائه پیشنهاداتی برای همکاری بین شهر اصفهان و فدراسیون ورزش همگانی فرانسه پرداخت که ژان لوویی پروو نیز از این پیشنهادات استقبال کرد و گفت: ما برای این همکاری آمادگی داریم و باید راه این همکاری را پیدا کنیم.

در پایان، شهردار اصفهان هدایایی را به عنوان یادبود به هیأت فرانسوی اهدا و از آنها قدردانی کرد.

این گروه فرانسوی از 2 ایستگاه ورزش همگانی شهر اصفهان، یک گروه ورزش صبحگاهی معلولان و یک گروه ورزشکاران که به صورت نمادین در ورزشگاه تختی به ورزش هفت‌سنگ می‌پردازند، بازدید می‌کنند. سپس از اماکن تاریخی شهراصفهان و در نهایت برای بازدید از ابنیه تاریخی شهر کاشان راهی این شهر می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز